رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس محبان اهل بیت علیهم‌السلام:

هر جا به حضور ما در مقابله با استکبار نیاز باشد کمک خواهیم کرد

شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی «محبان اهل بیت (ع) و مسئله تکفیری‌ها»، صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۳۶
دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس محبان اهل بیت (ع) با رهبر انقلاب +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، مشروح خبر متعاقباً منتشر می‌شود.

حب اهل‌بیت وسیله وحدت بین مسلمین است / وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس محبان اهل‌ بیت (ع) فرمودند: حب اهل‌بیت مخصوص شیعیان نیست؛ همچنان‌که وجود پیامبر اسلام وسیله‌ وحدت بین مسلمین است،‌ محبت اهل‌ بیت هم می‌تواند عامل وحدت باشد و امروز دنیای اسلام به این محبت و همدلی به‌ شدت نیازمند است.

ایشان افزودند: امروز پیکر دنیای اسلام به‌شدت زخم‌خورده است و دشمنان اسلام توانسته‌اند با ایجاد جنگ و اختلاف، دنیای اسلام را فشل کنند و دشمن آن را در حاشیه‌ امن نگهدارند. در غرب آسیا، رژیم صهیونیستی در امنیت به سر ببرد و آن‌ وقت مسلمانان به جان هم بیفتند.با کمال تأسف باید قبول کنیم در درون امت اسلامی کسانی هستند که همان کاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند، انجام می‌دهند. در یک چنین شرایطی وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است.

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای فرمودند: قریب ۴۰ سال است از تشکیل جمهوری اسلامی می‌گذرد و از روز اول، آمریکا با ما دشمنی کرده است؛ توطئه و تحریم و حمله‌ نظامی و هر چه توانستند کردند. اما علی‌رغم میل آن‌ها، ما به‌طور پیوسته پیشرفت کردیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: امروز جمهوری اسلامی نسبت به ۳۵ سال پیش قابل مقایسه نیست. آن‌ها خواستند ما را از بین ببرند اما خداوند متعال ما را تقویت کرد و ما در منتهای قدرت، حرفمان را صریح می‌زنیم؛ هر جا هم به حضور ما احتیاج باشد، کمک می‌کنیم و آن را صریح می‌گوییم و از گفتنش ابایی نداریم. ما در مواجهه با دنیای کفر ملاحظه‌ هیچکس را نمی‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها