محمدرضا براری اما پس از کنار گذاشته شدن از تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری، در گفت‌وگویی مسئولان فدراسیون و علی مرادی رئیس این فدراسیون را زیرسوال می‌برد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۳۹
وزنه بردار ملی پوش: سر من را بریدند

به گزارش جام جم آنلاین ، او می‌گوید: چرا آقای کاظمی‌نژاد آن‌قدر هول بود که سریع اعلام کند من کنار گذاشته شده‌ام؟ چرا این کار از طریق روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری و با اعلام رسمی صورت نگرفته است. من به‌طور اتفاقی متوجه شدم کاظمی‌نژاد و باقری همان کاری را که با بهادر مولایی کرده‌اند، سر من هم آوردند.

او ادامه‌ می‌دهد: سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری قبلا اعلام کرده بود سه رکوردگیری داریم. من در دو رکوردگیری قبلی توانستم موفق شوم و سرمربی به ما نگفت رکوردگیری روز گذشته بین من، علی هاشمی و سلیمانی بود وگرنه دیوانه نبودم که با این تجربه 181 در یکضرب را شروع کنم،‌ بلکه من هم مانند سلیمانی با وزنه‌ پایین‌تری کارم را شروع می‌کردم که در تیم‌ ‌ملی بمانم. براری با انتقاد از اعضای شورای فنی وزنه‌برداری می‌گوید: از مرادی و کاظمی نژاد سوال می‌کنم باقری کجای وزنه‌برداری قرار دارد که برای من تعیین تکلیف می‌کند. در صورتی که ما افرادی صاحب نظر مانند کوروش باقری و رضازاده را داریم که بیرون از گود هستند. شورای فنی چهار، پنج نفر از کارمندان و حقوق بگیران فدراسیون وزنه‌برداری هستند و معلوم است هر چه رئیس فدراسیون بگویند آنها نیز آن را تائید می‌کنند و از قبل چیده شده بود که من را خط بزنند. حق من این نبود و کسی را هم نداریم که از حق ما دفاع کند و علی مرادی سر من را برید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها