برنامه "مجله وزنه برداری" رادیو ورزش، در بخش یک موضوع چند دیدگاه با محمدرضا کاظمی نژاد، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، در ارتباط با بحث دوپینگ گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۶۹
برخورد جدی فدراسیون وزنه برداری با معضل دوپینگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ محمدرضا کاظمی نژاد، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، در پاسخ به این سوال که با روش گلخانه ای چطور می شود گام های مؤثری جهت توسعه همه جانبه این رشته پرافتخار برداشت، بیان کرد: سالی که مرادی در پست ریاست فدراسیون وزنه برداری قرار گرفت، ما حتی از جمع بندی یک تیم کامل برای اعزام به مسابقات جهانی لهستان عاجز بودیم؛ اما خوشبختانه در طی 2،3 سال گذشته توانستیم عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان و جوانان را کسب کنیم.
وی، در ادامه گفت: یکی از چالش های فدراسیون وزنه برداری در سال آینده، انتخاب وزنه برداران شایسته برای تیم های نوجوانان و جوانان است. ورزشکاران مستعدی پشت سر قهرمانان حضور دارند؛ به طور مثال تیم مناطق نفت خیز جنوب که برای مسابقات کره جنوبی اعزام می شود، 8 وزنه بردار در ترکیب تیم اعزامی قرار داده است.
کاظمی نژاد، تصریح کرد: من اعتقادی به روش گلخانه ای ندارم. یکی از کارهایی که فدراسیون انجام می دهد، عدالت و برابری برای تمام ورزشکاران نوجوان و جوان است. فدراسیون برای این وزنه برداران محیط و شرایط را فراهم کرده و آنها را دعوت می کند و علی رغم مشکلات مالی که دارد، اردوهای مستمری را برای ورزشکاران برگزار می کند.
دبیر شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، در ارتباط با نحوه برخورد فدراسیون با مشکل دوپینگ، اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار مهمی که بسیاری افراد از آن عاجز بودند و فدراسیون وزنه برداری انجام داد، مبارزه با معضل دوپینگ بوده که خداروشکر این مشکل در کشور ریشه کن شده است. فدراسیون نسبت به معضل دوپینگ برخورد بسیار جدی نشان می دهد.
برنامه زنده "مجله وزنه برداری" با اجرای منصوریان و تهیه کنندگی عباس حیدری، کار از گروه مسابقات ورزشی است و روزهای دوشنبه از ساعت ۰۹:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها