بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

توسعه‌ توان دفاع موشکی کشور تدوام خواهد یافت

مواضع خصمانه و سخنان سخیفانه و سراسر غیرواقعیِ رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه ملت غیور و رشید ایران اسلامی نشانگر استیصال و واهمه استکبار جهانی در مقابل عظمت و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۰۵
اگر اقدامات سپاه نبود، دامنه تروریسم بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت

بی شک آمریکای جنایتکار، همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و ملت ایران به شمار می‌رود و سیاهه خباثت‌ها و جنایت‌های کاخ سفید پیمان‌شکنی و اعتمادناپذیری هیئت حاکمه آن را تأیید می‌کند.

تشکل های تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن محکومیت شدید سخنان گستاخانه و ابلهانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا علیه ملت سلحشور ایران چند نکته را به ریاست جمهوری آمریکا متذکر می شود:

1 - اگر اقدامات نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت و چه بسا امروز شاهد تحولات بدتر از وضع کنونی منطقه بودیم.

2 - تشکل های شاهد و ایثار گر ضمن محکومیت جعل و تحریف جغرافیای سرزمینی توسط ترامپ در به کار بردن واژه « خلیج ع رب ی » در سخنرانی جمعه شب خود ایشان را به مطالعه دقیق اسناد و کتب های تاریخی موجود دعوت و تاکید دارد که از مشاورانی برجسته در این حوزه استفاده کند.

3- تشکل های شاهد و ایثارگر که اعضای آن خود قربانی تروریست بوده ضمن محکومیت سخنان ترامپ در خطاب قرار دادن مردم ایران به عناون تروریست به رئیس جمهور آمریکا یادآور می شود که همانطور که خود شما در کارزار انتخاباتی به رقیب خود گفتید که داعش را ما آمریکایی ها به وجود آوردیم و آن را بزرگ کردیم چگونه می توانید ملتی را که خود قربانی تروریسم هست تروریست خطاب کنید؟.

4- موقعیت منطقه ای آمریکا در ضعیف ترین حالت آن قرار دارد لذا با وجود لفاظی ها و شعارهای تند ترامپ علیه برجام، وی نتوانست نیت واقعی خود را که پاره کردن و لغو برجام بود عملی کند. ثابت شد که پایه های برجام بسیار مستحکم است وی نمی تواند عزم مردم ایران را در داشتن انرژی هسته ای آن هم به صورت مسالمت آمیز از بین ببرد.

دکتر علیرضا رجایی - کارشناس سیاست خارجی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها