نخست وزیر ترکیه در میان اعضای حزب عدالت و توسعه در استان یالوا گفت که کسانی که می خواهند برادری، برابری و اتحاد ما را از بین ببرند، بدانند که ملت ما اجازه تشکیل یک دولت تروریستی در منطقه را نخواهد داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۰۱
ترکیه: اجازه تشکیل دولت تروریستی را نمی دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آناتولی،بنعلی یلدریم، نخست وزیر ترکیه طی اظهاراتی در ششمین کنگره استانی حزب عدالت و توسعه در استان یالوا گفت: "قصد دارند در جنوب ترکیه و مرز عراق و سوریه کمربند شرارت ایجاد کنند. طراحان این پروژه را می شناسیم، اما ملت‌ ما آسوده خاطر باشند. کسانی که می خواهند برادری، برابری و اتحاد ما را از بین ببرند، بدانند که ملت ما اجازه تشکیل یک دولت تروریستی در منطقه را نخواهد داد".

نخست وزیر ترکیه همچنین اظهار داشت:به هرگونه تلاش و حمله علیه اعتبار و حاکمیت ترکیه، قاطعانه پاسخ خواهیم داد. هر اقدام لازم برای دفاع از عزت و اعتبار کشورمان را با قدرت انجام خواهیم داد.

وی افزود: در مقابل مراکز قیمومیت و حیله گران با مقاومت ایستادگی کرده و از حقوق ملت خود دفاع کردیم. کارکنان و اعضای حزب عدالت و توسعه از 16 سال گذشته شب و روز برای خدمت به مردم تلاش کردند و می کنند. انشاء الله سال های سال با این اعضا موفقیت های بزرگی به دست خواهیم آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها