ویزای توریستی کانادا یا Visitor Visa ویزای غیرمهاجرتی برای افرادی است که قصد دارند به صورت موقت از کانادا جهت دیدار با اقوام به این سرزمین مهاجرت کنند.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۰۰
راهنمای اخذ ویزای تحصیلی و توریستی کانادا

ویزای توریستی به صورت تک ورود (Singel Entry) و یا چند ورودی (Multiple Entry) صادر میگردد . لازم به ذکر است افسر ویزا تصمیم می گیرد که ویزای صادر شده به صورت تک وروده یا چند وروده باشد (به این معناست در فرم اخذ ویزا گزینه ای جهت درخواست Singel Entry , Multiple Entry وجود ندارد).

دو روش برای اخذ ویزای کانادا انجام می شود :

1- به روش آنلاین

2- به روش حضوری (که در شرکت ایران کانادا روش حضوری انجام پذیر است(

در روش حضوری کلیه مدارک به صورت Paper به سفارت کانادا ارائه می شود که پرداخت هزینه ها در سفارت با توجه به کشور صادر کننده متفاوت است. برای مثال در کشور ترکیه رسید بانکی را باید برای سفارت ارائه داد ولی در امارات پرداخت به صورت نقدی انجام می گیرد. مراحل انگشت‌نگاری با تحویل مدارک در کشورهای ارائه دهنده ویزا انجام می گیرد (از سوی سفارت هیچ مدرکی به متقاضی بازگرداننده نخواهد شد). بعد از انگشت نگاری و تحویل مدارک در کشورهای ارائه دهنده ویزا به متقاضی یک شماره پیگیری ارائه می شود که میتوان با داشتن شماره پیگیری از وضعیت پرونده خود با خبر شود .

ویزای تحصیلی کانادا

همانطور که می دانید هر سال بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان به این کشور جهت ادامه تحصیل مهاجرت می کنند. ویزای تحصیلی سندی است که به واسطه آن می‌توانند به مدت محدود و در دانشکده های مشخص با رشته تحصیلی معین تحصیل کنند .

اجازه تحصیل در شرایط زیر نیاز نیست :

۱- برای تحصیل در مدت زیر ۶ ماه

۲- کودکانی که والدین آن ها اقامت قانونی در کشور کانادا دارند .

۳- خانواده یا کارمندان سفارتخانه در کشور کانادا

برای دریافت اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید از یک دانشگاه و یا کالج یا مراکز آموزشی که معتبر باشد پذیرش داشته باشید. برای دریافت ویزای تحصیلی دانستن زبان انگلیسی الزامی است (مدرک معتبر) در غیر این صورت قبل از شروع تحصیل برای در دوره های آموزشی زبان انگلیسی در کانادا شرکت نمایید .

موفقیت ما در بیش از ۸۵% پرونده های اخذ ویزا نشان دهنده وجود مشاوران متبحر و متخصص در زمینه تکمیل فرم‌ها در شرکت ایران-کانادا است.کارگزاران انجام امور سفارت ایران کانادا دارای هویت معلوم و ساکنین دائم ترکیه هستند و مانند یک راهنمای بومی اما هم‌زبان شما را در تسهیل امور اداری یاری‌تان می دهند. تبحر در اخذ انواع مختلف ویزاهای کانادا از جمله ویزاهای دیداری،Travel Document، دانشجویی و همچنین تعویض پاسپورت های منقضی شده کانادا کار ماست.

برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود می توانید با کارشناسان شرکت ایران کانادا با شماره‌های: ۸۸۵۰۱۴۱۱-۰۲۱ | ۸۸۵۰۱۴۱۲-۰۲۱ | ۸۸۵۳۱۶۲۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها