مرد سالخورده ای که همراه فرزندش به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر میان نوجوانان و جوانان در جنوب تهران می کرد در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۶۷
خانه عنکبوت پیر ویران شد

به گزارش جام جم آنلاین، مجید فرخاکفر معاون دادسرای ناحیه 21 ارشاد با اشاره به این خبر به گفت: در پی گزارش‌های مردمی به پلیس افتخاری پایتخت مبنی بر فعالیت مرد سالخورده ای که همراه با پسر جوانش اقدام به فروش مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین، مشروبات الکلی و سی دی های مستهجن می کرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس افتخاری قرار گرفت و سرهنگ محمد گروسی همراه با تیمی از ماموران کنترل و تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

معاون دادسرای ناحیه 21 افزود: پس از جمع بندی اطلاعات و صدور دستور قضایی ماموران در یک عملیات ویژه خانه عنکبوتی این متهم سالخورده که مخفیگاه ویژه ای برای فرار از مجازات برای خود فراهم کرده بوده را بازرسی و با کشف یک کیلو مواد مخدر از نوع شیشه و میلیون ها تومان پول نقد مقادیری هروئین و حشیش و ابزار و ادوات مصرف مخدر و انواع مشروبات الکلی دست ساز را که موجب کوری استفاده کنندگان می شد ، کشف کردند.

خاک فرد در ادامه تصریح کرد: در ادامه این بازرسی ها از خانه عنکبوت پیر بیش از 2 هزار عدد انواع سی دی های مبتذل به همراه دستگاه تکثیر کشف و این متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

معاون دادسرای ناحیه ارشاد خاطر نشان کرد: در این عملیات پلیس افتخاری به عنوان بازوی نیروی انتظامی توانستند این متهم را که موجب سلب آسایش و انحراف نوجوانان و جوانان می شد را به دام انداخته و در حال حاضر تحقیقات گسترده ای از متهم و فرزندش برای شناسایی دیگر عوامل مربوط به این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها