«جادوی تاریخ» عنوان برنامه جدید شبکه چهار است که بزودی تولید آن آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۱۸
مروری بر رویداد های تاریخی در «جادوی تاریخ»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه « جادوی تاریخ» برنامه ای ترکیبی است که در آن، وقایع، موضوعات، نگرش ها و شخصیت های مهم تاریخی از ایران و جهان در قالبی جذاب به مخاطب شناسانده می شود.

به گفته محمد رحیمی تهیه کننده برنامه: « جادوی تاریخ» در 26 قسمت 30دقیقه ای تولید می شود و در آن بخشی از یک فیلم تاریخی جذاب که توسط دوبلورهای مطرح کشور دوبله شده پخش می شود؛ بعد از آن اساتید طراز اول دانشگاهی که صاحب تالیفات و کتب مرتبط هستند درباره فیلم و آن واقعه تاریخی اظهار نظر خواهند کرد.

رحیمی که پیش از این تهیه کنندگی برنامه هایی همچون «کارنامه» و «کتاب4» را بر عهده داشته است افزود:لنین در دادگاه، جنگ واترلو، ناپلئون در دادگاه، تاریخ مصرف گرایی، محمد پیامبر خدا، مشتاقان تاریخ (فتح بهشت)،انقلاب روسیه و مجموعه مستند تاریخ جهان در سه قسمت با عناوین (افراطها، هیتلر و گاندی)، (افراطها، هیروشیما)، (افراطها، چین و انسان، ماشین و آینده بشر) از جمله فیلم هایی است که برای پخش در این برنامه آماده و دوبله می شود.

وی افزود: در هر قسمت 20 دقیقه از فیلم نمایش داده می شود و سپس کارشناس مربوطه درباره آن اتفاق تاریخی توضیح می دهد.

رحیمی گفت: «جادوی تاریخ» هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی تولید این برنامه را برای گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما آغاز می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها