
به گزارش جام جم آنلاین ،محسن پور سید آقایی در گفت و گو با میزان گفت: فعالیت تاکسیهای اینترنتی سبب کاهش ترافیک در شهر تهران میشود و ما موافق فعالیت این نوع تاکسیها هستیم.
وی افزود: فعالیت این تاکسیها اگر بر مبنای ضوابط و سیاستهای تعریف شده باشد میتواند در کاهش ترافیک نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نحوه تردد تاکسیهای اینترنتی اظهارکرد: رانندگان آژانسها به صورت تک سفره در شهر تردد میکنند و زمان بازگشت از مسیر، خودرو آنها خالی است، اما تاکسیهای اینترنتی بلافاصله بعد از رساندن مسافران خود بار دیگر اقدام به جا به جایی مسافر میکنند و همین موضوع نیز سبب میشود میزان ترددها در سطح شهر کاهش یابد.
پورسید آقایی با تاکید بر اینکه ضوابط تاکسیرانی باید به روی تاکسیهای اینترنتی پیاده شود خاطرنشان کرد: تاکسیهای اینترنتی جزئی از شبکه تاکسیرانی محسوب شده و تنها یک اپ کامپیوتری نیستند.
وی تاکید کرد: بهره مندی از این نوع تاکسیرانی مدرن توصیه میشود و ما نیز مشوق فعالیت این شرکتها البته در قالب ضوابط و مقررات تعریف شده از سوی سازمان تاکسیرانی هستیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه " دو شرکت اصلی تاکسیهای اینترنتی اکنون به بزرگترین آژانسهای پایتخت تبدیل شده اند" اظهارکرد: در حال حاضر شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از شهروندان تهرانی تاکسیهای اینترنتی را جایگزین آژانسها کرده و برای ترددهای خود از خودروهای تحت پوشش تاکسیهای اینترنتی استفاده میکنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛