ترابیان: موافق حرکت بازیکنان فوتبال برای درخواست پاداش نیستم

«برنامه از فوتبال چه خبر؟» رادیو ورزش با حضور عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به موضوع نحوه تخصیص پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتبال اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۲۴
ترابیان: موافق حرکت بازیکنان فوتبال برای درخواست پاداش نیستم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پیرامون نحوه پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار کرد: زمانیکه در تیم ملی فوتبال بودم؛ برای اینکه دچار تناقض گویی و اشتباه نگری نشویم؛ جلسه ای با حضور کاپیتان وقت تیم ملی، سرمربی و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و مشخص کردیم که برای هر کدام از مسابقات رسمی و دوستانه، داخل و خارج خانه، چه میزان پاداش به اعضای کادر و بازیکنان تیم ملی تعلق گیرد که این روند تخصیص پاداش تاکنون ادامه داشته است. پاداش رئیس جمهور نیز بحث جدایی دارد. پاداشی هم برای خود فدراسیون در نظر گرفته است که قطعا در جایگاه خودش و با شرایطی پرداخت می شود.
وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال در شرایط مالی خوبی به سر نمی برد و درآمدزایی فدراسیون با هزینه هایش هم خوانی صد در صد ندارد.
الویت اول فدراسیون روی فوتبال است و هنوز پاداش بازیکنان فوتسال که سوم جهان را یدک می کشند؛ پرداخت نشده است.
در این مقطع زمانی که آخرین بازی را در پیش داریم باید با نگاه مثبت برخورد کنیم. بنده موافق این حرکت بازیکنان تیم فوتبال و درخواست پاداش به خاطر گل نخوردن نیستم. بعلاوه از بازیکنان حرفه ای نیز توقع چنین کاری نمی رود.
برنامه زنده «از فوتبال چه خبر؟» ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها