مربی و پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «موفقیت های تیم ملی فوتبال ایران را هیچکس نمیتواند کتمان کند اما نکاتی درباره کارلوس کی روش وجود دارد که هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد.»
کد خبر: ۱۰۶۹۲۳۳
کی روش در این 6 سال 60 میلیارد تومان پول گرفته است / تاج را هم عوض کنید و یک رییس پرتغالی بیاورید!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه صعود کرده است آن هم با بهترین رکوردهای ممکن. تیم ملی بدون حتی یک گل خورده و بدون باخت همچنان پیش می رود. با این حال منتقدان تیم ملی فوتبال ایران این رویه خوب را دلیلی برای تعریف و تمجید مطلق از تیم ملی و کی روش نمی دانند.

بیانیه اخیر ملی پوشان و البته اظهار نظر کی روش مبنی بر اینکه وی و ملی پوشان در جشن صعود شرکت نمی کنند باعث شده است تا منتقدان باز هم ایراداتی به او بگیرند.

ناصر فریادشیران مربی و پیشکسوت فوتبال ایران دراینباره به جام جم آنلاین گفت: «کی روش شش سال است که سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد. او در این مدت بیش از 60 میلیارد تومان پول گرفته است. قرارداد او برای خودش ترکمنچای است و جالب اینجاست که هرگز قرارداد این مربی پرتغالی رسانه ای نشد. پس از گذشت شش سال هنوز کسی موفق نشده است قرارداد او را ببیند تا متوجه شود او چقدر پول می گیرد. کی روش به اندازه تمام مربیان رشته های مختلف ورزش ایران پول گرفته است. »

فریادشیران افزود: «تیم ملی برای دومین بار است به جام جهانی می رود، این درست اما یادمان نرود همین بازیکنان تیم ملی دست پرورده مربیان وطنی هستند. کی روش به عنوان سرمربی خوب کار کرده است اما اخلاق ها و رفتارهای او را فراموش نمی کنیم. از دعواهایش با افراد مختلف گرفته تا تغییر مدیر رسانه ای تیم ملی. در هیچ جای دنیا مدیر رسانه ای تیم ملی یک کشور از کشوری دیگر نیست اما برای ما به جای انتخاب یک فرد ایرانی به عنوان مدیر رسانه ای ، کی روش یک فرد پرتغالی را انتخاب کرده است. باید منتظر روزی باشیم که او تاج را هم عوض کند و یک فرد پرتغالی را به جای او به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب کند!».

این مربی در ادامه گفت: « از روز اولی که او به تیم ملی فوتبال ایران آمد قرار شد بر تمامی رده های سنی نظارت داشته باشد و دانش فنی اش را در اختیار دیگر مربیان بگذارد اما کجا و چه زمانی او اینکار را کرد؟ دانش فنی او کجا باید برود؟ او میلیاردها تومان پول را با خود کجا می برد؟ در ازایش کمی دانش فنی خود را به مربیان ایرانی انتقال بدهد. اصلا کی روش علامه دهر، واقعا دانش فنی او کجاست؟»

وی تاکید کرد: « تیم ملی در انحصار کارلوس کی روش قرار گرفته است. نه نکونام در کنار او ماند نه پیروانی. واقعا مربیان وطنی کجا هستند؟ کسانی که مدام از او حمایت می کنند چرا پاسخی به او نمی دهند. »

فریادشیران با اشاره به بیانیه اخیر ملی پوشان و گلایه آنها بابت عدم پرداخت پاداش صعود گفت: «این بازیکنان قراردادهای خوب می بندند و همه چیز برایشان مهیا است. نکته ای که مهم است این است که تمام این بیانیه ها از سوی کی روش به بازیکنان دیکته می شود. کی روش قبلا به بازیکنان دیکته می کرد در گفت و گو با رسانه ها کیفیت لباس ها و توپ های آل اشپورت را زیر سوال ببرند.»

وی در پایان درباره این مطلب که کی روش در جشن صعود تیم ایران به جام جهانی شرکت نمی کند گفت: «او چنین اجازه ای ندارد. چه کسی به او اجازه داده که نه خودش و نه ملی پوشان در جشن صعود شرکت نکنند؟ او مزد بگیر است و حق تعیین تکلیف ندارد. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها