رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد کرد؛

کاشت درخت به جای مردان سیاست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از توسعه حمل و نقل عمومی در ۴ سال آینده خبر داد و گفت: در این بخش تلاش می‌شود خطوط مترو متناسب با جمعیت شهر توسعه یابد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۵۳
توسعه حمل و نقل عمومی تا 4 سال آینده/ تهران شرایط لازم برای زندگی را ندارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به مشکلات شهر تهران اظهار کرد: مهمترین معضل در شهر ترافیک و آلودگی است که مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: شهر تهران با جمعیت بالغ بر 10 میلیون نفر شرایط لازم را برای زندگی شهروندان ندارد و باید این وضعیت تغییر کند.

هاشمی بیان کرد: بحث آلودگی هوا و ترافیک از مواردی است که باید مورد توجه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر قرار بگیرد و در این زمینه تلاش شود تا مشکلات بر طرف شود.

وی افزود: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مواردی است که قطعاً در این دوره پیگیری خواهد شد چرا که وضعیت حمل و نقل عمومی در تهران قابل قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه خطوط مترو و ایجاد دسترسی آسان برای شهروندان در سطح شهر یکی از مواردی است که به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه توسعه خطوط مترو باید بر اساس جمعیت شهر انجام بگیرد، بیان کرد: در این زمینه برنامه ای مدونی پیش بینی شده است چرا که در حال حاضر مترو تهران به لحاظ توسعه خطوط و واگن‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها