تماشاگران امروز نوشت: چند روز پیش بود که خبر رسید علی‌اکبری طاهری و سایر مسئولان پرسپولیس به دنبال این هستند تا در کنار مجموعه ورزشی شهید کاظمی موزه باشگاه پرسپولیس را احداث کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۲۶
پرسپولیسی‌ها به دنبال احداث موزه/ در‌به‌در دنبال جام‌هایی که نصفشان خانه علی پروین است!

به گزارش جام جم آنلاین ، این اتفاقی خوب است که بدون شک جام هایی که سرخپوشان در طول سالیان سال گرفته اند را یک جا جمع می کنند اما مشکل بزرگی که بر سر این راه وجود دارد این است که برای راه‌اندازی این موزه نیاز به تمام جام‌هایی هست که در طول تاریخ به آن دست پیدا کرده اند اما اکثر این جام‌های قهرمانی در اختیار باشگاه نیست!
در دهه‌های 60 و 70 پرسپولیس تشکیلات منظمی نداشته و جام های که کسب کرده اند به امانت در خانه بعضی از افراد است.همچنین لوح ها و تقدیرنامه هایی که آنها گرفته اند سرنوشت نا معلومی دارند و اصلا مشخص نیست که این جام ها دست چه کسانی است؟
بر اساس اخبار رسیده طاهری و دوستانش رایزنی ها در این خصوص را آغاز کرده اند و از روی لیست ها و افرادی که زمانی در این تیم پست و مقام داشته اند به کدهای خوبی در این زمینه رسیده اند.یک سری از جام ها دست مدیرعامل هایی هست که دیگر ربطی به باشگاه ندارند و قرار است به زودی جلساتی تشکیل شود تا نحوه بازگرداندن این جام ها به موزه ای که قرار است به زودی تاسیس شود مشخص شود.
ظاهرا خیلی از جام ها به امانت در اختیار پروین است.مردی که افتخارات زیادی را برای پرسپولیس به دست آورده است و در شرایطی که تیم اوضاع و احوال چندان مناسبی نداشته آن را سر پا نگه داشته است.پرسپولیسی ها همچنین از همه کسانی که جام،لوح یا تقدیر نامه ای را در اختیار دارند درخواست کرده که امانت ها را در اختیار باشگاه قرار بدهند تا کلکسیون پرسپولیس تکمیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها