پارلمان اروپا خطاب به امارات:

از بی‌ ثبات کردن سومالی دست بردار

فاکس نیوز مدعی شد؛ وزارت خارجه سومالی نامه‌ای به سفارت آمریکا در این کشور ارسال کرده و در آن مدعی شده است که تروریست‌های الشباب کنترل معادن اورانیوم این کشور را در دست گرفته و چنانچه آمریکا اقدام نظامی عاجلی انجام ندهد، آنها قصد دارند اورانیوم‌های استخراج شده را به ایران ارسال کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۵۸
ادعای مضحک سومالی ضد ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از برنا، فاکس نیوز مدعی شد وزارت خارجه سومالی نامه‌ای به سفارت آمریکا در این کشور ارسال کرده و در آن مدعی شده است که تروریست‌های الشباب کنترل معادن اورانیوم این کشور را در دست گرفته و چنانچه آمریکا اقدام نظامی عاجلی انجام ندهد، آنها قصد دارند اورانیوم‌های استخراج شده را به ایران ارسال کنند.

این نامه برای سفیر آمریکا در سومالی ارسال شده و وزیر خارجه این کشور زیر آن را امضا کرده است. در این نامه که در تاریخ ۱۱ اوت (۲۰ مرداد) ارسال شده، وزیر خارجه سومالی هشدار داده است که گروه تروریستی الشباب (وابسته به القاعده) بر معادن اورانیوم سومالی در منطقه گالمودوگ مسلط شده و در حال استخراج ذخایر آنها برای انتقال به ایران است.

در پایان این نامه ضمن تقاضای کمک نظامی از آمریکا تصریح شده است هر روز که بدون مداخله نظامی آمریکا به پایان برسد مواد بیشتری برای ساخت بمب اتم در اختیار دشمنانش قرار می‌گیرد!

فاکس نیوز می‌گوید وزارت خارجه آمریکا در خصوص این نامه اظهارنظری نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها