مسابقه ادابازی در شب سوم، میزبان دو گروه «ژن خوب» و «برادران تاچی بانا» بود.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۸۴
کُری خوانی «ژن خوب» با «برادران تاچی بانا»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه ادابازی در شب سوم، میزبان گروه پیمان عباسی و مجید واشقانی (ژن خوب) و گروه آرین کرمی و احسان کرمی (برادران تاچی بانا) بود.

در آغاز، دو گروه به مدت پنج دقیقه برای هم کری‌ خواندند. در پایان این بخش، به اتفاق آرای تماشاگران حاضر در استودیو، آرین کرمی و احسان کرمی (برادران تاچی بانا) اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله بعد، گروه پیمان عباسی و مجید واشقانی (ژن خوب) ۱۵ امتیاز و گروه آرین کرمی و احسان کرمی (برادران تاچی بانا) ۱۰ امتیاز کسب کردند.

در مرحله کلمات ترکیبی، دو گروه تقریباً برابر بودند و مانند مرحله قبل کل کل آنها ادامه داشت. از آغاز این مسابقه، کری‌خوانی حرف اول را بین اعضای دو گروه می‌زد. حتی این کری‌خوانی به طرفداری از تیم های استقلال و پرسپولیس کشید. گروه ژن خوب استقلالی و گروه برادران تاچی بانا پرسپولیسی بودند. در این مرحله گروه پیمان عباسی و مجید واشقانی (ژن خوب) ۲۷ امتیاز و گروه آرین کرمی و احسان کرمی (برادران تاچی بانا) ۳۰ امتیاز کسب کردند.

در مرحله پایانی لحظات جالبی را شاهد بودیم. گروه‌ها در این مرحله ضرب‌المثل‌ها را با نقاشی حدس می‌زدند.

به دلیل اینکه گروه «ژن خوب» امتیاز کمتری کسب کرده بود، برای اولین بار در مسابقه ادابازی تصمیم جذابی گرفته شد. آنها برای ضرب‌المثل، سراغ گزینه ۳۰ امتیازی رفتند و پیمان عباسی نقاشی را ترسیم کرد. مجید واشقانی تا نیمه‌های ضرب‌المثل «هر که نان از عمل خویش خورد، منت حاتم طایی نبرد» را حدس زد اما نتوانست کامل بگوید. احسان کرمی هم در این بخش، لحظات نگران‌کننده‌ای را گذراند. در پایان این مسابقه گروه «برادران تاچی بانا» بیشترین امتیاز را کسب کردند.

در پایان برنامه، پیمان عباسی گفت: بیشتر دوستانم به من گفتند، تو نویسنده‌ای و دوربین ندیده‌ای. چرا به خندوانه می‌روی؟ واقعیت این است که دخترم پارمیس عاشق «خندوانه» است و به نوعی به خاطر پارمیس به «خندوانه» آمدم.

گفتنی است؛ طبق قرعه‌کشی انجام شده، گروه‌های باقی‌مانده در مرحله اول ادابازی خندوانه به ترتیب زیر با هم رقابت می‌کنند:

* محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو/ علی ضیایی، بابک رفاهی
* مجید افشاری، میثم درویشان‌پور/ امیر کربلایی‌زاده، حسین رفیعی
* رامین ناصر نصیر، امین اصلانی/ بهرام عظیمی، جمال رحمتی
* ارژنگ امیرفضلی، محمد نادری/ پویا امینی، دانیال غفارزاده
* محمد شیری، رضا بنفشه‌خواه/ نیما شعبان‌زاده، رضا زیکساری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها