درباره حریف قدرتمند امروز پرسپولیس چه می دانید؟

شیک و لاکچری مثل الاهلی!

پرسپولیس امروز از ساعت 20:30 امشب به مصاف تیم الاهلی عربستان می رود، مسابقه ای که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۴
شیک و لاکچری مثل الاهلی!

به گزارش جام جم آنلاین، الاهلی یکی از قدرت های بزرگ فوتبال غرب آسیاست، البته این تیم جز بزرگ ترین تیم های آسیایی هم به شمار می رود. این تیم سعودی با بهره گیری از پشتوانه مالی بسیار قابل توجه (که البته ویژگی مشترک اکثر تیم های سعودی است) بنیه ای بسیار قوی دارد. این تیم به عنوان یک تیم تمام حرفه ای از تمامی امکانات لازم بهره مند است. نگاهی به برخی از ویژگی های تیم الاهلی می اندازیم، تیمی که امشب حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

- الاهلی در میان تیم های آسیایی یکی از تیم هایی است که نجومی ترین دستمزدها را به بازیکنان می دهد. مجموع قیمت بازیکنان این تیم 127 میلیارد تومان است یعنی یازده برابر قیمت مجموع بازیکنان پرسپولیس!

- هیچ یک از بازیکنان الاهلی در هتل و یا سوئیت زندگی نمی کنند. هر یک از بازیکنان این تیم به محض قرارداد با این باشگاه متمول عربستانی خانه ای به مساحت حداقل 250 متر دریافت می کنند. بسته به نوع قرارداد و اینکه چه بازیکنی با چه توانایی هایی هستند خانه های بزرگ تری می گیرند. گلزنان الاهلی معمولا در عمارت های باشکوه زندگی می کنند.

- الاهلی به ستاره های خود اتومبیل های گران قیمت می دهد. بنز، فراری و پورشه.

-الاهلی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز برنامه دارد. بر اساس آخرین اخبار این تیم سعودی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به 17 میلیون دلار هزینه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها