برانکو در پاسخ به جام جم آنلاین تشریح کرد

راضی ها، نیمه راضی ها و ناراضی های پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴۳
راضی ها، نیمه راضی ها و ناراضی های پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار ما درباره این که نیمکت قوی پرسپولیس باعث نخواهد شد که بعضی از بازیکنان به نیمکت‌نشینی اعتراض کنند؟ گفت: ما پارسال با 13 بازیکن قهرمان شدیم، چرا که نیمکت قوی نداشتیم و به این خاطر نیمکت‌مان را تقویت کردیم. آنها که به تیم اضافه شدند بازیکنان خوبی هستند که باید خود را با شرایط تیم وفق دهند. ما روی تک‌تک بازیکنان‌مان حساب کرده‌ایم و همه آنها برای ما یکسان هستند. در همه باشگاه‌های دنیا هم چنین وضعیتی وجود دارد و فقط 11 بازیکن بازی می‌کنند و چهار پنج بازیکن هم نیمه‌راضی هستند و بقیه هم ناراضی، اما برای من آنچه مهم است، تمرین، تمرین و تمرین بازیکن است. هر بازیکنی آمادگی بهتری داشته باشد قطعاً در ترکیب قرار می‌گیرد. به هیچ وجه 11 نفر ترکیب ما از قبل مشخص نیستند.

برانکو ایوانکوویچ ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این بازی در آستانه بازی ما با الاهلی خواهد بود. سیاه‌جامگان شروع خوبی در لیگ داشته است. این تیم یک باختی هم که حقش نبود مقابل فولاد داشت. آنها شاید دنبال اشتباه ما در این بازی خواهند بود، چرا که فکر می‌کنند که ما تمرکزمان روی بازی با الاهلی است.

وی در ادامه افزود: ما به هیچ وجه حریف را دست‌کم نمی‌گیریم، چرا که می‌دانیم که بازی سختی را مقابل سیاه‌جامگان پیش رو داریم. چیزی که من به آن افتخار می‌کنم این است که ما در هر بازی با حداکثر توان و تمرکز وارد میدان می‌شویم و به همین خاطر به نتایجی که می‌خواهیم می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: من دیده‌ام برخی عنوان می‌کنند پرسپولیس فلان بازی را راحت می‌برد و به نوعی ما را از پیش برنده می‌دانند. تعجب می‌کنم که چرا کسی نمی‌گویند بازیکنان ما چقدر زحمت کشیدند تا به این شرایط برسند! آنها هر روز تمرینات سختی انجام می‌دهند و روی کارشان تمرکز دارند. قبلاً هم گفته‌ام هدف ما این است که در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم و این کار ساده‌ای نیست. می‌دانیم که ممکن است در هر بازی اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهد، اما چیزی که من به آن علاقه‌مندم این است که هواداران از نتایجی که می‌گیریم لذت برده و شاد شوند.

برانکو با ابراز رضایت از حضور بشار رسن در تمرینات تیمش تصریح کرد: رسن از دیروز به تمرینات ما اضافه شد و اجازه بازی خواهد داشت. این در حالی است که احمد نوراللهی را نیز به زودی در اختیار می‌گیریم تا لیست‌مان تکمیل شود. مهم‌ترین مسئله این است که همه بازیکنان ما سالم هستند.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: حریف سه بازیکن جدید گرفته و تیم خود را به خوبی تقویت کرده است، اگر علی‌عسگر هم بتواند بازی کند او خطرناک‌ترین بازیکن سیاه‌جامگان به حساب می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شایعاتی که پیرامون پاس ندادن بازیکنان به منشا و حضور این بازیکن در کمیته اخلاق مطرح شده است، گفت: من نمی‌دانم کجا دیدند که بازیکنان به منشا پاس نمی‌دهند! من در کنفرانس خبری قبلی خود هم گفتم فقط در یک صحنه در دقیقه 92 بازی با نفت مسلمان از بین فرشاد و منشا به فرشاد پاس داد و شاید او در موقعیت بهتری بود، ضمن اینکه در دقیقه 92 بازی، بازیکن خسته است و نمی‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد. حالا اینکه فرشاد می‌توانست به منشا پاس دهد یا شوت بزند آن هم بحث دیگری است.

وی ادامه داد: بازیکنانی مثل منشا، نعمتی، خلیل‌زاده و مصلح نیاز به زمان دارند تا خودشان را با شرایط پرسپولیس وفق دهند. اینجا پرسپولیس است و مسلماً شرایطش با هر جای دیگر فرق می‌کند. کلاً فلسفه باشگاه پرسپولیس با باشگاه‌های دیگر متفاوت است، اما در مورد اینکه چرا منشا به کمیته اخلاق احضار شد من این موضوع را از شما می‌شنوم. خیلی عجیب است که چرا او زمانی که در پیکان بود مدل موهایش ایراد نداشت، اما الان در پرسپولیس ایراد دارد! این طور مسائل شخصی است. به نظر شما آیا موهای من هم ایراد دارد؟!

وی در واکنش به طرح این موضوع که نگران غرور بازیکنان تیمش نیست، اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام افتخار می‌کنم که تیم ما هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرد و مقابل هر حریفی با تمام توان ظاهر می‌شود. ما باید تلاش کنیم ضعف‌های‌مان را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش با الاهلی نیز اضافه کرد: من بازی این تیم با الاتفاق را نگاه کردم. من با مربی الاتفاق دوست هستم و از او در مورد این بازی پرسیدم. آنها تغییراتی در لیست خود به وجود آوردند و امروز لیست‌شان را اعلام کردند.

برانکو ادامه داد:‌ اتفاقاً الاتفاق تیم سابق من است و به همین خاطر از مربی آنها اطلاعات گرفتم. الاهلی دو بازیکن جدید برزیلی به لیستش اضافه کرده و جای تعجب دارد که نام هافبک یونانی خود را از لیست خارج کرده است. اما به‌هر حال ما برای این بازی تمرکز خاصی داریم و قبل از آن به دیدار فردا فکر می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت سیدجلال حسینی و اینکه چرا کمال کامیابی‌نیا در تمرین دیروز شرکت نکرد، گفت: اگر امروز اتفاق خاصی برای سید رخ ندهد او فردا از ابتدا برای ما به میدان خواهد رفت، اما در مورد کمال باید بگویم که او در لیست 18 نفره ما نیست. کمال از وضعیت خود در تیم ناراضی است و ما به او 24 ساعت فرصت دادیم که در مورد شرایطش تصمیم بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل کمال کامیابی‌نیا مالی است یا فنی، اظهار داشت: به‌هر حال این مشکل وجود دارد و او از وضعیت خود در تیم راضی نیست، ضمن اینکه او به تازگی دوران نقاهت مصدومیتش را پشت سر گذاشته است. کامیابی‌نیا 24 ساعت فرصت دارد که در مورد شرایطش تصمیم بگیرد.

برانکو همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا مقابل سیاه‌جامگان از نفرات ذخیره تیمش استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: ما تنها بازی که یک مقدار روی آن حساب نکردیم و از بازیکنان ذخیره خود بهره گرفتیم بازی آخر فصل پیش‌مان مقابل سیاه‌جامگان بود، آن هم دلیلش این بود که یک بازی حساس در لیگ قهرمانان مقابل الوحده پیش رو داشتیم و طبیعی بود که نباید ریسک کرده و بازیکنان اصلی‌مان را به میدان می‌فرستادیم، اما در بازی فردا به هیچ وجه در این زمینه صرفه‌جویی نخواهیم کرد و از همه پتانسیل‌مان مقابل سیاه‌جامگان استفاده خواهیم کرد، از این جهت که فاصله بازی فردا با دیدار برابر الاهلی شش روز است و فرصت کافی برای استراحت خواهیم داشت.

وی در پایان راجع به اینکه ممکن است آیا کمال بعد از 24 ساعت تصمیم بگیرد از پرسپولیس جدا شود، گفت: نه این‌طور نیست. برای جدایی بازیکنان ما به آنها به اندازه کافی فرصت دادیم. مثلاً به مهدی (طارمی) گفتیم اجازه دارد با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و این کار را هم انجام داد. در حال حاضر هر بازیکنی که با ماست در تیم خواهند ماند، چرا که فصل سختی را پیش رو داریم. البته اگر بازیکنی بود که پیشنهاد سه چهار میلیاردی داشت و سودی به باشگاه می‌رسید شاید در مورد او تصمیم دیگری بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها