منشا اکنون ناراضی ترین بازیکن تیم پرسپولیس است، بازیکنی که پرسپولیس او را به زحمت به دست آورد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۵۲
خشم بی پایان منشا از پرسپولیسی ها / ستاره نیجریه ای فسخ می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، منشا اکنون بابت پیوستن به پرسپولیس پشیمان است، این را می توان از نیمکت نشینی ها، پاس ندادن به او و البته ناراحتی شدیدش در دیدار با نفت فهمید. او قرار بود جانشین مهدی طارمی شود اما کم کم احساس می کند باید تبدیل به نیمکت نشین این بازیکن شود.

منشا فکرش را نمی‌کرد بعد از گلزنی در تعویض و ارائه یک بازی خوب در اولین حضورش در ترکیب سرخپوشان در بازی بعد نیمکت‌نشین شود اما این اتفاق رخ داد تا این بازیکن حسابی از برانکو دلخور شود. او وقتی در دیدار با نفت از زمین بیرون آمد سمت مربی کروات تیمش رفته و به او اعلام میکند؛ به من پاس نمی‌دهند! اظهارنظری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. هر چند در باشگاه پرسپولیس خیلی‌ها سعی کردند این طور وانمود کند که منشا بابات دادن تست دوپینگ ناراحت است نه چیز دیگری!

اکنون اوضاع بهتر از چند روز پیش نیست. منشا هنوز ناراحت است و تحمل نیمکت نشینی را ندارد و از آن بدتر اینکه نمی تواند تحمل کند جایی بازی کند که به او پاس نمی دهند.

هیچ بعید نیست منشا بخواهد خیلی زود جمع پرسپولیسی ها را ترک کند و با فسخ قراردادی به موقع موقعیت خوب خودش را در فوتبال ایران از دست ندهد. شایعات مربوط به ترک پرسپولیس از سوی این گلزن نیجریه ای آغاز شده است. اگر این اتفاق به واقعیت تبدیل شد خیلی هم نباید تعجب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها