عضو هیات رییسه مجلس از تغییر و تحولات حتمی در 4 وزارتخانه دولت خبر داد و گفت: حضور یک زن وزیر در کابینه دولت دوازدهم قطعی است.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸۰
تازه‌ترین جزییات تغییر و تحولات در کابینه جدید/ شنیده ام یک زن وزیر آموزش و پرورش می شود

اسدالله عباسی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار کرد: تا این لحظه طبق اطلاعات واصله از نهاد ریاست جمهوری وزرای 4 وزارتخانه دفاع – اقتصاد و دارایی- آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری تغییر خواهند کرد و اینکه چه کسی تصدی این بخش ها را به عهده خواهد گرفت همچنان در مسیر گمانه زنی ها قرار دارد.

وی در خصوص حضور وزیر زن در کابینه دولت افزود: به احتمال زیاد کلید وزارت خانه آموزش و پرورش به دست یک زن داده خواهد شد و در سطح معاونت هم در اموری همچون معاونت زنان ریاست جمهوری، بانوان به حضور مستمر خود ادامه می دهند.

عباسی خاطر نشان کرد: آنچه از شواهد و قراین پیداست کابینه جدید تقویت شده و اشخاص قوی تر و بهتری برای وزارتخانه ها در نظر گرفته شده است.

وی از ابقای وزرای کشور، بهداشت و درمان، نفت و وزارت جهاد و کشاورزی خبر داد و گفت: مجلس با توجه به وقت کم و تسریع در تعیین تکلیف کابینه بلافاصه روند بررسی کابینه پیشنهادی دولت را آغاز خواهد کرد و تا اواخر هفته آینده این کار ادامه دارد که در مرحله بعد وزرا در پرسه رای اعتماد نمایندگان قرار می گیرند.

عباسی در خصوص ساعت حضور روحانی و هیات همراه در جلسه امروز مجلس برای معرفی کابینه گفت: طبق اعلام معاون اول رییس جمهور امروز سه شنبه کابینه معرفی خواهد شد و چنانچه به هر دلیل وقف های حادث شود جلسه به فردا چهارشنبه موکول خواهد شد اما در خصوص ساعت ورود رییس جهور به مجلس هنوز اطلاعی در این زمینه نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها