ارتباط نزدیک حسن کامرانی فر با دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال یکی از مهم ترین دلایل جدایی او از دپارتمان داوری است.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۴۳
استعفای مشکوک کامرانی فر از دپارتمان داوری فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فدراسیون فوتبال ساعت 15 دیروز (دوشنبه) در محل این فدراسیون حاضر شد و با جمع کردن وسایل خود و خداحافظی با کارمندان، فدراسیون را ترک کرد.

دلیل اصلی خداحافظی کامرانی فر از فدراسیون فوتبال تحویل اتاق به فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران و دخالت های او در امر چینش قاضیان لیگ برتر و لیگ دسته اول است. موضوعی که به هیچ وجه ارتباطی با کمیته داوران ندارد و این کمیته تنها باید به امر سیاست گذاری در امر داوری بپردازد.

اصفهانیان حدود 2 ماه است که در تمام امور دپارتمان داوری دخالت می کند و جالب اینجاست مدیر ان فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی دهند. البته به نظر می رسد از آنجاییکه کامرانی فر ارتباط نزدیکی با علیرضا اسدی، دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال دارد،مسئولان فدراسیون ترجیح می دهند اختیارات او را به اصفهانیان واگذار کرده و به نوعی زمینه ساز جدایی رئیس جوان دپارتمان شوند.

با توجه به تغییر پست برخی از مسئولان و کارمندان نزدیک به اسدی در فدراسیون فوتبال، به نظر می رسد مسئولان این فدراسیون علاقه ای ندارند تا ردپایی از آن ها باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها