وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش ارزیابی عملکرد خصوصی‌سازی در اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی درباره سود سهام عدالت گفت: قرار است 50 میلیون نفر از سهامداران شرکت‌های مربوط به‌سهام عدالت به معنای واقعی، مالک آن شرکت‌ها شوند و این برنامه در مرحله اجرا قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۱۵

به گزارش فارس، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: با توجه به مصوبات شورای عالی سیاست‌های کلی اصل 44 در آینده نزدیک سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 به صاحبان سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ‌اندازی‌ها در خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی گفت: به یاد ندارم شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش خصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست فسخ معامله داده نشده باشد.

وی افزود: نمی‌شود من به‌عنوان یک وزیر در تریبون عمومی از خصوصی‌سازی حرف بزنم و از رقابت اقتصاد سخن بگویم، اما وقتی پشت میز کارم می‌نشینم، فقط به دنبال مقابله با واگذاری‌ها باشم و واگذاری‌های قبلی را لغو کنم.

طیب‌نیا ادامه داد: در مورد واگذاری‌ها، ما هر بار از این دادگاه به آن دادگاه راهی بودیم، چراکه فکر عامه این بود؛ شرکتی که به بخش خصوصی واگذار شده، نیست و نابود شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها