مراسم برترین های فوتبال ایران قرار است در برج میلاد برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۹۵
شنیده ها از انتخاب برترین های لیگ / طارمی برترین مهاجم ، ابراهیمی برترین بازیکن

به گزارش جام جم آنلاین ، به راحتی می توان پیش بینی کرد که چه کسانی عنوان برترنی های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال را به دست می آوردند.

مهدی طارمی قطعا بهترین مهاجم بازیکن خواهد شدا ما خبرهای عجیبی هم به گوش می رسد که در صورت تبدیل شدن آن به واقعیت صدای اعتراض پرسپولیسی ها به هوا می رود. گویا قرار است امید ابراهیمی به عنوان برترین بازیکن فصل انتخاب شود و مهدی طارمی فقط عنوان بهترین مهاجم را به دست بیاورد.

این پیش بینی هم بسیار راحت است که علیرضا فغانی داور برتر فصل می شود و محمد پورمحمد بازیکن فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان که با 2604 دقیقه بازی، هیچ کارتی دریافت نکرده، عنوان بازیکن اخلاق را به دست خواهد آورد.

در مورد فوتبال ساحلی ظاهرا نفرات انتخاب شده، کاملا مشخص هستند. بدون شک محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود خواهد کرد و پیمان حسینی هم بهترین دروازه‌بان خواهد شد. برترین گلزنان هم به واسطه بیشترین گل زده انتخاب خواهند شد که نام آنها هم مشخص است.

با این حال باید منتظر انتخاب برترین های فصل گذشته لیگ برتر بمانیم. مهدی مهدوی کیا مهمان ویژه مراسم برترین های فوتبال ایران خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها