برخورد پلیس با نمادهای مواد مخدر روی لباس و خودروها +عکس

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از برخورد با خودروها و فروشندگان البسه‌ دارای استیکر و نمادهای مواد مخدر همچون ماری‌جوانا و... خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۶۲
برخورد پلیس با نمادهای مواد مخدر روی لباس و خودروها +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار مسعود زاهدیان درباره خودروهایی که رانندگانشان اقدام به چسباندن نمادهای مواد مخدر در قسمت‌های مختلف آن می‌کنند، گفت: تبلیغ و تشویق به مصرف مواد مخدر جرم است، از این رو چنین اقداماتی هم جرم محسوب شده و با خودروهایی که نمادهایی از مواد مخدر روی بدنه یا بخش‌های مختلفی از آنان نصب شود برخورد خواهد شد.

وی افزود: ما این موضوع را با پلیس راهور مطرح کرده و از آنان خواسته‌ایم که به این موضوع نیز ورود کنند که خوشبختانه هماهنگی خوبی نیز در این زمینه وجود دارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا همچنین با اشاره به البسه و اقلام تزئینی که چنین نمادهایی روی آن چاپ شده نیز گفت: این موضوع را نیز با اصناف و پلیس اماکن مطرح کرده و قطعا با چنین مواردی نیز برخورد خواهد شد.

سردار زاهدایان با اشاره به اینکه ممکن است برخی ناآگاهانه از چنین اقلامی استفاده کنند، اظهارکرد: برخورد با چنین افرادی در دفعات نخست به شکل ارشادی است، اما قطعا میان چنین فردی با افرادی که با هدف ترویج و اشاعه مصرف مواد مخدر دست به چنین اقدامی می‌زنند تفاوت وجود دارد، ضمن اینکه فروشگاه‌ها نیز باید بدانند که عرضه چنین نمادهایی ممنوع و غیرقانونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها