
به گزارش جام جم آنلاین، حمید فرخ نژاد نوشت:
اقای دکتر قالیباف در پایان دوران تصدی شهرداری تهران ،وظیفه خودم میدونم از شما و همکارانتون برای گسترش فضاهای فرهنگی و خدمتی که به هنروسینمای ایران کردید تشکر کنم.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند