سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کرمان

کشف ۲ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام ۳ باند بزرگ و بین المللی قاچاق کالا در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۳
انهدام ۳ باند بین المللی قاچاق کالا در استان کرمان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، دادخداسالاری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه کرمان از انهدام ۳ باند بزرگ و بین المللی قاچاق کالا در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.

وی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را میلیارد‌ها ریال اعلام کرد واظهار داشت:عمده این کالای قاچاق و ممنوعه لوازم خانگی وگوشی تلفن همراه بوده است.

این مقام قضایی با اشاره به تلاش دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: در این زمینه دو کارگروه ویژه مبارزه با قاچاق سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در دستگاه قضایی استان فعال است.

سالاری افزود: قاچاق کالا از طریق نپرداختن عوارض و حقوق مربوط اقتصاد کشور و از سوی دیگر با تعطیلی کارگاه‌های تولیدی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.

دادستان کرمان اضافه کرد: در کارگروه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری به گونه‌ای حرکت کردیم که محیط امنی برای تولیدکننده داخلی فراهم و از رانت‌ها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم ۱۰ کارگروه در دادسرای کرمان تشکیل شده که بعضا برای نخستین بار در استان ایجاد شده است، افزود: شش مورد از این کارگروه‌ها پیشگیری و چهار مورد مقابله‌ای است که یکی از این کارگروه‌ها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار و دیگری برای پیشگیری از حوادث اجتماعی است.

سالاری با اشاره به عناوین دیگر کارگروه‌های پیشگیرانه تصریح کرد: در کارگروه مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به طور ویژه برای مقابله با مفاسد ورود کرده ایم.

وی بیان کرد: در زمینه مقابله با جرائم، خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مواردی از جرائم سازمان یافته امنیتی در استان کرمان نداریم و به جرات می‌توان گفت: بستر امنی برای اهالی استان کرمان فراهم شده و هیچ دغدغه امنیتی در استان کرمان وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها