شرکت سنا نوعی کلاه ایمنی ساخته که بسیار شبیه هدفون‌هایی است که صداهای مزاحم را حذف می‌کنند. این کلاه ایمنی هوشمند از به‌روزترین فناوری‌های ارتباط‌های بلوتوث، دوربین حرکت، مچ‌بند و کنترل از راه دور فرمان برخوردار است. فناوری بلوتوث به کار رفته در این کلاه، دامنه برد بیشتری دارد و از کیفیت صدا و بلندگوی پیشرفته‌تری برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۰۱
امکانات باورنکردنی در کلاه ایمنی هوشمند

کلاه ایمنی سنا از الیاف سبک کربنی ساخته شده و در آن،‌ لایه‌ای نازک برای تهویه هوا کار گذاشته شده است. سیستم هوشمند کنترل صدای به کاررفته در این کلاه، موتورسوار را در شرایطی آرام، هوشیار و متمرکز نگه‌می‌دارد. همچنین جلوی صدمه به شنوایی ناشی از صدای باد را می‌گیرد، بدون این که موتورسوار مجبور به استفاده از گوش‌گیر باشد.

این کلاه ایمنی هوشمند، مانند هدفون‌های حذف صدا، صداهای مزاحم را حذف می‌کند، اما در همان حال صداهای مهم مانند آژیرهای هشداردهنده، رفت‌وآمد وسایل نقلیه دیگر و همچنین صدای حرکت موتور موتورسوار را دست‌نخورده باقی می‌گذارد. بخش حذف‌کننده صدا با استفاده از یک ردیف میکروفن‌های به هم متصل، به وسیله موج صوتی تصویرقرینه ایجاد شده از طریق بلندگوهای تعبیه‌شده درون کلاه، صداهای محیط را در لحظه حذف می‌کند. البته می‌توان کلاه را روی حالت محیط قرار داد و تمام صدای محیط اطراف را بدون برداشتن کلاه ایمنی از روی سر، کاملا شنید. همچنین دستگاه بلوتوث پلاگ‌اندپلی در این کلاه تعبیه شده است که کنترل بخش هدفون کلاه را به دست می‌گیرد و موتورسوار می‌تواند به تماس‌های تلفنی‌اش پاسخ دهد یا به موسیقی گوش کند یا با همراه خود که روی موتور است، صحبت کند.

از طرفی، سیستم کنترل صدای هوشمند، صدای ناشی از باد را بسیار کم می‌کند و موتورسوار در ایمنی بیشتر از گذشته می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. این کلاه در رنگ‌های مختلف تولید شده است.

وجود بلندگوهای با کیفیت که به هدفون و یک رابط گوشی متصل است، می‌تواند مسافت ارتباطی را تا 1600متر افزایش دهد. همچنین این کلاه به موج اف‌ام رادیو و یک شماره‌گیر سریع مجهز است. جدیدترین هدست بلوتوثی این کلاه به کاربر اجازه می‌دهد تا با اپلیکیشن موجود در تلفن هوشمند، تنظیمات کلاه را انجام دهد. تمام تجهیزات تعبیه شده در این کلاه به وسیله مچ‌بند و کنترل از راه دور، در دسترس است. در ضمن دکمه‌های آن طوری ساخته شده که موتورسوار با داشتن هر نوع دستکشی، بتواند از آنها استفاده کند. بعلاوه پس از هربار شارژ، چند ماه طول می‌کشد تا باتری این کلاه تخلیه شود. دوربین این کلاه هوشمند نیز از نوع دوربین حرکت سبک وزن بوده و دارای امکان چرخش 360 درجه‌ای است و موتورسوار می‌تواند تمام اطراف خود را براحتی مشاهده کند.

منبع: motorbikewriter.com

مترجم: نادیا زکالوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها