مروان فلاینی در سال 2013 از اورتون به منچستریونایتد پیوست، یعنی همان سالی که الکس فرگوسن اسطوره ای برای همیشه خودش را بازنشسته کرد و دیوید مویس سرمربی اورتون جانشین او شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۷۴
چرا فلاینی هرگز محبوب نشد؟ / «نفرت»، میراث شومی که مویس برای مروان گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل، مویس در بدو ورود به منچستریونایتد و نشستن بر جایگاه فرگوسن پرافتخار چند بازیکن را با خودش به منچستریونایتد آورد، از جمله مروان فلاینی بلژیکی. هواداران برای اینکه فلاینی برای نخستین بار برای یونایتد به میدان برود ذوق و اشتیاق زیادی داشتند و حتی کلاه گیس های شبیه موهای خاص او را تهیه کردند و به ورزشگاه آمدند. اما نه فلاینی به آن ستاره ای که می خواستند تبدیل شد و نه مویس جانشین شایسته ای برای فرگوسن بود.

مویس با «من یونایتد» بدترین نتایج 25 سال اخیر را در لیگ برتر گرفت. این فاجعه بود که تیم اول انگلیسی ها حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد و چند بار پشت سر هم در اولدترافورد ببازد. فصل فاجعه آمیز با اخراج مویس تمام شد اما فلاینی ماند تا نفرتی که هواداران از مویس داشتند به او هم سرایت کند.

فلاینی در سال های بعد حضور خود در یونایتد هر کاری کرد نتوانست دل هواداران را به دست بیاورد. او گل زد، گل ساخت، دونده ترین بازیکن تیمش شد اما دیگر هرگز محبوب نشد.

هر زمان نظرسنجی در رابطه بدترین خرید و یا منفورترین بازیکن منچستریونایتد به راه افتاد فلاینی انتخاب اول هواداران بود.

میراث شوم مویس برای همیشه برای فلاینی باقی ماند. اکنون نیز هواداران در یک نظرسنجی نام او را به عنوان اولین نفر برای خروج از منچستریونایتد انتخاب کرده اند. خود فلاینی هم از این حجم نامهربانی خسته شده. گفته می شود او راهی تیم سابقش یعنی اورتون خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها