دستگیری عاملان احمقانه ترین شوخی دنیا

دو جوان که با یک شوخی احمقانه مصدومیت 1500 نفر را رقم زده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹۸
دستگیری عاملان احمقانه ترین شوخی دنیا

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از گل سوم رئال مادرید به یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا صدای انفجار خفیفی از میدان تورین ، جایی که هواداران یوونتوس برای تماشای بازی تیمشان ازدحام کرده بودند به گوش رسید.

پس از این اتفاق دو جوان ایتالیایی فریاد زدند که حمله انتحاری صورت گرفته است تا 1500 نفر جمعیت وحشت زده پا به فرار بگذارند. نتیجه این حادثه زیر دست و پا ماندن افراد زیادی بود. ده ها نفر در بیمارستان بستری شدند و حال پنج نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

با بررسی فیلم‌های گرفته شده از محل، پلیس دو هواداری که مسبب شکل گرفتن این حادثه بودند را شناسایی کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این یکی از این دو نفر که یک کوله‌پشتی هم داشته است، طوری فریاد زده است که مردم تصور کنند او یک بمب‌گذار انتحاری است. نفر دوم بعد از تماشای از کنترل خارج شدن اوضاع ابتدا تلاش می‌کند که او را ساکت کند اما لحظاتی بعد هم او از محل متواری می‌شود. طبق گزارش‌های محلی این دو نفر توسط پلیس دستگیر و در بازجویی‌هایی که از آنها صورت گرفته است، اعتراف کرده‌اند که کارشان صرفاً یک شوخی بوده است که تصور نمی‌کردند چنین تبعاتی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها