مهاجم تیم پرسپولیس گفت: خوشحالم تیم قدرتمند لخویا قطر را شکست دادیم و راهی مرحله بعد شدیم، حالا چشم همه ایران به پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵۶
طارمی: حالا چشم همه ایران به پرسپولیس است/امیدوارم فینالیست لیگ‌قهرمانان شویم

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی طارمی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل لخویا گفت: بازی بسیار سختی داشتیم و می‌دانستیم که لخویا از بهترین تیم‌های آسیاست. خوشحالم در رفت و برگشت این تیم را شکست دادیم.

مهاجم تیم پرسپولیس ادامه داد: ما به این باطارمی ی آمده بودیم تا در وهله اول گل نخوریم و سپس بتوانیم دروازه لخویا را باز کنیم. می‌دانستیم گل ما در خانه حریف 2 گل به حساب می‌آید و خوشبختانه همان کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم.

وی افزود: برانکو به ما گفته بود که ابتدا نباید گل بخوریم و بعد گل بزنیم. البته ما چند موقعیت خوب هم به دست آوردیم اما از آنها استفاده نکردیم. به هر حال به مرحله بعد صعود کردیم و به همه تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم به فینال این بازی‌ها برویم چرا که از ابتدا هدف گذاری ما همین بود.

بهترین بازیکن دیدار لخویا_ پرسپولیس در پاسخ به این سوال که 2 نماینده دیگر حذف شده‌اند و الان همه نگاه‌ها به پرسپولیس است تصریح کرد: به هر حال ما قهرمان ایران هستیم و از بقیه تیم‌ها بهتر بودیم که قهرمان شدیم. البته تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها خیلی خوب عمل کردند و نتایج خوبی هم گرفتند اما متاسفانه نتوانستند صعود کنند. هدف ما از ابتدا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و حالا که به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیدیم می‌خواهیم این راهی که آمدیم را ادامه دهیم. البته می‌دانیم که الان چشم همه ایران به پرسپولیس است.

طارمی در مورد اینکه شما صحبت از قهرمانی در آسیا می‌کنید اما در چند سال اخیر تیم‌های شرق آسیا با صرف هزینه‌های زیاد قهرمان آسیا شده‌اند و با این شرایط چقدر شانس موفقیت برای پرسپولیس تصور می‌کنید افزود: درست است که تیم‌های شرق آسیا هزینه‌های زیادی کرده‌اند اما ما هم پتانسیل و بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم به این هدف بزرگی که داریم برسیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان گفت اگر تیمی هزینه زیادی می‌کند حتما باید قهرمان شود. ما باید خوب بازی کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم و این طور نیست اگر مثلا تیمی 500 میلیارد هزینه می‌کند حتما موفق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها