تیم فوتبال استقلال خوزستان ایران با شکست ۲ بر ۱ مقابل الهلال عربستان و مجموع ۴ بر ۲ مقابل این تیم شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۵
حذف جنگنجویان خوزستانی از لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه غرب، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و استقلال خوزستان در عمان و به میزبانی نماینده عربستان مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر ۱ نماینده عربستان مقابل استقلال خوزستان به پایان رسید تا در مجموع نماینده عربستان با نتیجه ۴بر۲ استقلال خوزستان ایران را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دقیقه ۱۲: حرکت زیبای مهدی زبیدی در سمت راست و سانتر زمینی این بازیکن در محوطه شش قدم به نانگ رسید و این بازیکن توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۶: ضد حمله نماینده عربستان با سانتر به روی دروازه آبی‌های خوزستان همراه شد که با تعلل مدافعان این تیم، عمر خریبی توانست دروازه شیخ‌ویسی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه۲۴: همکاری الذوری و نواف عابد پشت محوطه استقلال خوزستان، موقعیت خوبی را برای شماره ۲۴ الهلال به وجود آورد که ضربه بی‌دقت نواف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۲۵: کرنر خطرناک بازیکنان الهلال با ضربه سر میلسی همراه شد که عکس‌العمل فوق‌العاده شیخ‌ویسی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۹: ضربه ایستگاهی به نفع نماینده ایران اعلام شد که پیمان شیرزاپی پشت توپ ایستاد و ضربه زیبایی را به سمت دروازه الهلال زد که واکنش به موقع دروازه‌بان عربستانی مانع از به ثمر رسیدن گل دوم نماینده ایران شد.

دقیقه ۳۸: حرکت زیبای دانیال ماهینی، با ارسال توپ به محوطه جریمه همراه شد که دفع ناقص مدافعان الهلال باعث شد توپ به مومنی برسد که ضربه محکم این بازیکن با واکنش زیبای دروازه‌بان حریف به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲: سانتر شیرزادی از سمت چپ به زبیدی رسید که ضربه سر این بازیکن را المعیوف به راحتی جمع کرد.

دقیقه ۷۲: ضربه ایستگاهی به سود الهلال اعلام شد که ضربه زیبای ادواردو را شیخ‌ویسی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۸۰: کار ترکیبی الهلالی‌ها توپ را به کارلوس ادواردو رسید که ضربه رو پا مهاجم برزیلی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: پاسکاری‌های متعدد بازیکن الهلال فضا را برای الدوساری مهیا کرد و این بازیکن نیز با شوتی سهمگین از داخل محوطه جریمه، برای دومین باز دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

بازی رفت این دو تیم که به میزبانی نماینده ایران برگزار شد، الهلال توانست با نتیجه دو بر یک استقلال خوزستان را شکست دهد.

ترکیب استقلال خوزستان برای مصاف با نماینده عربستان به شرح زیر است:
وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، نوید عاشوری، فرشاد سالاروند، مهدی زبیدی، حسن بیت‌سعید، مهدی مومنی و آلویس نانگ.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها