مجتبی جباری ستاره اسبق استقلال در آستانه خداحافظی با فوتبال قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۹۴
شمارش معکوس برای خداحافظی زیدان آسیا / جباری هفته دیگر اعلام رسمی میکند؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، جباری فصلی بسیار سخت در الاهلی قطر پشت سر گذاشت، فصلی مملو از مصدومیت های پی در پی و بی پایان. فصلی که بارها او را بیرون از ترکیب الاهلی دیدیم. جباری پیش از جام جهانی 2014 متوجه شد مصدوم است. او خیلی صریح و رک گفت که از تشدید مصدومیت و ترس از وداع با فوتبال می ترسد و برای همین تیم ملی فوتبال را برای همیشه کنار میگذارد تا پس از بهبود نسبی در لیگ ستارگان قطر بازی کند.

جباری در سال های اخیر بارها زیر تیغ جراحان رفت. اکنون در 34 سالگی و در حالی که هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند برای فرار از یک عمل جراحی دیگر به یک نتیجه نهایی رسیده است؛ خداحافظی با فوتبال. او در اینباره صریحا به الوکره قطر گفته که اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد خداحافظی برایش بهترین تصمیم است.

جباری دوست دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند ولی امکان این مسئله وجود ندارد. او با توجه به سابقه‌ای که در کار با مربیان مختلف داشته، در تفکرات منصوریان جایی ندارد.

از سویی دیگر شنیده می شود موضوع خداحافظی او با فوتبال چیزی است که هفته دیگر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

او که می توانست یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران باشد با مصدومیت های پی در پی در نهایت به این موقعیت رسید. او زمانی به زیدان آسیا معروف بود. شمارش معکوس برای وداع او با فوتبال آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها