العین - استقلال؛ یک هشتم نهایی آسیا / بال هایی آبی برای پرواز

تیم های العین امارات و استقلال تهران فردا از ساعت 23:15 در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۴۱
العین - استقلال؛ یک هشتم نهایی آسیا / بال هایی آبی برای پرواز

به گزارش جام جم آنلاین ، العین میزبان این دیدار است. دیدار رفت با یک پنالتی از سوی کاوه رضایی یک بر صفر به سود آبی های پایتخت تمام شد تا شاگردان منصوریان با اندوخته ای خوب به امارات بروند. البته اماراتی ها در حالی که میزبانی استقلال هیچ مشکلی نداشت باز هم شروع به بهانه تراشی کردند و این بار راسویی را که وارد ورزشگاه آزادی شده بود دستاویز بهانه های خود قرار دادند و مدعی شدند به دلیل حضور این راسو در میدان مسابقه، استقلال مرتکب کارشکنی و تخلف شده است! آنها بابت حضور این جانور در ورزشگاه آزادی شکایت هم کرده اند که یکی از خنده دار ترین شکایت های فوتبالی به شمار می رود.

استقلال اما تحت هر شرایطی فردا برای پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی به امارات می رود. برای استقلالی که سال هاست در آرزوی کسب ستاره سوم آسیا به سر می برد صعود به یک هشتم نهایی نه یک آرزو که بخشی از راه رسیدن به هدف بزرگ تر است.

استقلال خوب می داند اگر به مرحله بعد صعود کند و لخویا هم مقابل پرسپولیس شکست بخورد آنگاه باید در بزرگ ترین دربی آسیایی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا از سوی شاگردان آماده منصوریان بعید نیست. کمتر فوتبالدوستی خواهان برگزاری دربی آسیایی نیست.

به هر حال استقلال فردا امید نورافکن را به احتمال فراوان در اختیار نخواهد داشت. نورافکن به تازگی جام جهانی جوانان را پشت سر گذاشته. او ویزای امارات را هم دارد اما به دلیل فاصله زیاد میزبان جام جهانی یعنی کره جنوبی تا امارات ممکن است او به شدت ناآماده و البته خواب آلوود باشد. امید ابراهیمی نیز به دلیل مصدومیت استقلال را همراهی نمی کند.

العین هم تیمی متمول و با امکانات عالی است که عمر عبدالرحمان را در اختیار دارد. بهترین بازیکن آسیا که در بازی رفت، پسران آبی اجازه خودنمایی به او و هم‌تیمی‌هایش ندادند.

شاگردان منصوریان تا صعود 90 دقیقه فاصله دارند و اگر استقلال از سد العین بگذرد روزهای تاریخی را پیش‌رو دارد.

داوران کره‌ای این بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می‌کنند و اسامی داوران به شرح زیر است:

داور وسط: کو هیونگ جینی
کمک اول: پارک سانگجون
کمک دوم: پارک اینسون
داورچهارم : کیم هی گون
ناظر مسابقه: تو جیانگ از چین
ناظر داوری: یعقوب محمد رودزالی از مالزی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها