در نشست خبری محمدرضا باهنر مطرح شد

تعیین تکلیف رییس مجمع تشخیص تا خردادماه و چرایی استعفای ناطق نوری

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: طبق قانون، مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره قانونی مشخص ندارد و میتواند به اراده رهبری تمدید شود اما فکر می‌کنم رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تا خرداد ماه تعیین تکلیف شوند.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۲۴
تعیین تکلیف رییس مجمع تشخیص تا خردادماه و چرایی استعفای ناطق نوری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست خبری خود که در محل دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، گفت: فکر می‌کنم رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تا خرداد ماه تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به استعفای علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم ایشان 28 سال در این سمت بودند، و نمی‌خواهم قیاس کنم اما همین تعجب در زمانی که من هم در مجلس دهم ثبت نام نکردم وجود داشت و ایشان شاید خواستند تحولی صورت بگیرد.

باهنر یادآور شد: تا جایی که من اطلاع دارم ایشان خود را سرباز نظام و انقلاب میداند و بارها شنیده ام که تبعیتشان از رهبری تاحدی است که اگر امر کنند آقای ناطق رئیس عقیدتی و سیاسی میرجاوه شود ایشان بدون درنگ این کار را خواهد کرد و فکر می کنم ایشان خواسته زمینه کار برای جوانان فراهم شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: رکورد 73 درصدی حضور مردم پای صندوق رای رکوردی بسیار خوب و افتخارآمیز است وقطعا برنده اصلی انتخابات مردم هستند .

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه روسای جمهور در کشور ما دو دوره‌ای هستند، افزود: اصولگرایان موفق شدند یا نشدند، قدم، قدم مثبتی بود که توانستند بردارند و به وحدت برسند و 40 درصد آرا را کسب کنند. که اینگونه می توانند با نقد مشوقانه و عادلانه برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند. اکنون زمان اثبات ناکارآمدی نیست و همه باید تلاش کنند تا دولت موفق شود. البته لازم است دولت دوازدهم جوان‌تر و شاداب‌تر باشد در حالیکه دولت یازدهم نیروهای کارآمد زیاد داشت اما باید با شجاعت حرکت بیشتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها