معاون تحقیقات و منابع انسانی و رئیس کارگروه مدیریت دانش شرکت توانیر از معرفی شرکت توزیع برق استان زنجان به عنوان «شرکت الگو در پیاده‌سازی مدیریت دانش مطابق با APO» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۴۷
زنجان الگوی پیاده‌سازی مدیریت دانش

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان؛ رضایی معاون تحقیقات و منابع انسانی و رئیس کارگروه مدیریت دانش شرکت توانیر طی نامه‌ای، این شرکت را جزو شرکت‌های الگو در زمینه مدیریت دانش در صنعت آب و برق کشور و قابل تطبیق با مدل سازمانی بهره وری آسیایی APO و نیز دارای امتیاز قابل قبول در سطح توسعه معرفی کرد.

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، به‌منظور جلوگیری از به هدر رفتن دانش، تجربه و تخصص‌های خبرگان این شرکت نسبت به پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش، مطابق با مدل سازمانی بهره‌وری آسیایی APO اقدام کرده است.

چارچوب مدیریت دانش APO درک مشترکی از مدیریت دانش در میان کشورهای آسیایی فراهم کرده و بر ارزش این چارچوب، جهت کسب موفقیت‌های سازمانی تأکید می‌نماید.

این چارچوب بر اساس تجربه عملی چندین کشور در آسیا در زمینه مدیریت دانش و بهترین تجارب کشورهای آمریکایی، استرالیایی و اروپایی طراحی شده است چارچوب مدیریت دانش APO چارچوبی ساده و جامع است که تمامی عناصر مربوط به یک راهکار مدیریت دانش را نشان داده و به عنوان مرجعی برای تمامی سازمان‌ها تلقی می‌شود.

هدف این چارچوب بهبود عملکرد سازمانی با استفاده از مدیریت دانش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها