رئیسی: سایه جنگ مگر با پشتوانه ملتی بزرگ کم نمی شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دلیل کوتاهی سایه جنگ از کشور را حضور قهرمانانه مردم در صحنه دانست و گفت: سایه جنگ با یک قرارداد از کشور کم نمی شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۲۲
رئیسی: سایه جنگ مگر با پشتوانه ملتی بزرگ کم نمی شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدابراهیم رئیسی در میدان شهدای مشهد ضمن سلام و درود بر ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع)، شهیدان انقلاب، جانبازان، ایثارگران و خانواده هایشان و همچنین جوانان پرشور، تصریح کرد: سلام و درود بر مردان بزرگ و اثرگذار این خطه که به برکت نام حضرت رضا (ع) نه فقط در سطح کشور بلکه در جهان اسلام اثر گذار بودند.

وی افزود: با سلام و درود بر امام شهیدان و همچنین مقتدای بصیرت آفرین ما، ابتدا لازم می دانیم برای تاخیر در حضور عذرخواهی کنم چرا که در مسیر جوانان برومند، غیور، پرشور و ارزشمندی حضور داشتند که حرکت ما به سمت میدان شهدا با کندی مواجه شد.

رئیسی مردم مشهد را آگاه، متدین و دلداده به خدا خطاب کرد و گفت: بدون تردید اظهار محبت و لطف به این طلبه حقیر به اعتبار خدمتگزاری در خدمت شما و همچنین به اعتبار انتساب اینجانب به انقلاب، نظام، ولایت و خادمی آستان مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز با همه افتخارات، عزت ها و اقتداری که نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور شما مردم و خون شهدا دارد، برای همگان در منطقه روشن است که شکل گیری هیچ قراردادی بدون نقش ایران اسلامی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کوتاه شدن سایه جنگ از این مرز و بوم به دلیل حضور قهرمانانه شما در صحنه است.

رئیسی گفت: سایه جنگ با یک قرارداد از کشوری کم نمی شود مگر با پشتوانه عظیم، نیرومند و اقتدار ملتی بزرگ که یکی از صحنه باشکوه آن نیز همین جمعیت حاضر است.

وی تصریح کرد: به رغم همه این عزت ها و اقتدار ملت بزرگ ایران و همچنین افتخارات در حوزه های مختلفی چون علم و فناوری، نانو تکنولوژی و افتخارات ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس امروز زندگی، معیشت و کار و کسب مردم با مشکلات جدی مواجه شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: سوال این است که با این همه ثروت های عظیمی که خداوند به این کشور و مرز و بوم داده است و با این همه نیروی انسانی متراکم فرهیخته به عنوان بزرگ ترین سرمایه الهی برای کشور، چرا امروز مشکل زندگی مردم در کسب و کار و اشتغال آنها و همچنین وضعیت تحصیلکردگان و جویندگان کار، پدران و مادران ما نگران کرده است؟

رئیسی ادامه داد: چرا بیش از 50 درصد از ظرفیت صنعتی عظیم کشور تعطیل یا نیمه تعطیل است؟ چرا بسیاری از منابع کشور به جای اینکه تولید و چرخ های اقتصادی را به حرکت در آورد در قالب تسهیلات به چند تن افراد بدحساب داده می شود و کشور را دچار مشکل می کند.

وی خاطرنشان کرد: راستی چرا جوانان تحصیلکرده مردمی که توانستند به دنیا نشان دهند که اهل خطرکردن، ایستادگی، مقاومت و رقم زدن آینده تاریخ به نفع مدنیت و تمدن اسلامی هستند، در جستجوی کسب و کار دچار مشکل شود؟

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایام جنگ یادمان و یادتان نرفته است، مردم با کمبود می سازند اما با تبعیض هرگز.

آقایان محمدباقر قالیباف و مصطفی آقامیرسلیم در محل سخنرانی آقای رئیسی در مشهد نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها