ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی موفق به دستگیری یک زاغ زن بانک شدند که با شناسایی مشتریان شعب بانک‌های مختلف و با همکاری همدستانش، وجوه نقد آن‌ها را در خیابان‌های مجاور بانک به سرقت می‌بردند.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۳۸
دستگیری زاغ‌ زن بانک در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ حسن نورآبادی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری زاغ‌ زن بانک در تشریح جزئیات دستگیری وی اظهار داشت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان در خصوص سرقت وجه نقد پس از خروجش از بانک، سریعاً تیمی از عوامل کلانتری به محل اعزام شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مالباخته در حالی که مقداری پول نقد از بانک گرفته و در حال خروج از بانک بوده، توسط یک سارق و با زور، مبالغ نقد دریافتی‌اش به سرقت رفته است.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی افزود: به دنبال این سرقت و به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و همچنین شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان، رصد بانک‌های محدوده استحفاظی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از این اقدامات، همکاران ما موفق شدند چهره فرد زاغ زن را شناسایی کنند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارق با زاغ زنی و زیر نظر گرفتن تردد شهروندان به شعب بانک‌های مختلف، طعمه خود را شکار و پس از خروج مشتری از بانک، با دیگر همدستان خود تماس گرفته و اموال طعمه خود را در یکی از خیابان‌های خلوت، به سرقت می‌بردند.

نورآبادی گفت: بر اساس نتایج به دست آمده، گشت‌های انتظامی در سطح حوزه استحفاظی افزایش یافت و نهایتاً همکاران ما موفق شدند فرد زاغ زن را در بانک تجارت بزرگراه فتح شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

به گفته رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی، پس از تشکیل پرونده، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها