خندوانه در شب میلاد خجسته مهدی موعود (عج) میزبان بیست نفر از برترین‌های شرکت کننده مسابقه خنداننده شو بود.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۹۴
رقابت نفس‌گیر میان برترین‌های خنداننده شو

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، امیر کربلایی‌زاده در عیدانه نیمه شعبان برنامه را به رسم همیشگی‌ رامبد جوان شروع و ضمن تبریک خجسته میلاد مهدی موعود (عج) به هدف برنامه تلویزیونی خندوانه در جهت شادی روزافزون مردم اشاره کرد، همچنین در ادامه با توجه به جشن بزرگ شعبانیه، شادی برنامه را به سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیم کرد.

سپس، گروه موسیقی دال با حضور خود در برنامه خندوانه، دو قطعه از اولین آلبوم خود را با صدای امیر هدایتی اجرا کردند و کربلایی‌زاده نوید برنامه‌ای جذاب از عیدانه شب گذشته خندوانه را به بینندگان داد.

گفتنی است؛ پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، با توضیحاتی در خصوص روند اجرای مسابقه خنداننده شو یا همان استنداپ کمدی، میزبان بیست نفر از برترین‌های شرکت کننده مسابقه خنداننده شو با آرای داوری شد.

کربلایی‌زاده در ادامه‌ نیز به مراحل نهایی این مسابقه و گروه‌بندی‌های انجام شده اشاره کرد و در معرفی مختصر از سرگروه‌ها و یا مربیان چهار گروه شرکت کننده به روی صحنه دعوت کرد.

شقایق دهقان اولین فردی بود که وارد صحنه شد و مربیگری گروه بانوان را بر عهده گرفت، در ادامه هم حسن معجونی، رامبد جوان و اشکان خطیبی هر کدام به نوبت وارد شدند و گروه‌های پنج نفره خود را تحویل گرفتند.

گفتنی است؛ جوان در خلال برگزاری مسابقه و گروه‌بندی‌ها در خصوص اجرای این مسابقه گفت و با هم‌گروهی‌های خود به کری خوانی پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها