سخنگوی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید ساعت کار نمایشگاه کتاب تهران در شب نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۰۸
ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب تهران تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده از تمدید ساعت بازدید نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: هم زمان با شب نیمه شعبان و به دلیل استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

وی افزود: برنامه‌هایی نیز به منظور شب نیمه شعبان در نظر گرفته شده است که در میدان فرهنگ شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه کتاب تهران در نهمین روز برپایی خود روز پنج‌شنبه (بیست و یکم اردیبهشت) روز شلوغی را پشت سر می‌گذارد. چهره‌های سیاسی و فرهنگی بسیاری نیز این روز شلوغ را برای دیدار خود از نمایشگاه انتخاب کرده‌اند که در میان آن‌ها می‌توان به امام جمعه قزوین، علی اکبر ولایتی؛ رئیس دانشگاه آزاد، عادل فردوسی پور؛ مجری تلویزیون و علی دهکردی؛ بازیگر سینما اشاره کرد.

شلوغی نمایشگاه در این روز به اندازه‌ای است که رفت و آمد در سالن‌ها به سختی انجام می‌شود و بسیاری از غرفه‌ها نیز شاهد تجمع بازدیدکنندگان هستند. همچنین همزمان با رسیدن نمایشگاه به روزهای پایانی و افزایش استقبال پیش بینی شده مردم، خدمات حمل و نقل و دیگر خدمات رفاهی نیز افزایش یافته است.

برای روزهای پایانی نمایشگاه تعداد ون‌ها و اتوبوس‌هایی که بازدیدکنندگان را از پایانه اتوبوس و مترو به محل برگزاری نمایشگاه می‌رسانند افزایش یافته است.

همچنین برای جلوگیری از بروز ترافیک ۴ هزار پارکینگ به ظرفیت پارکینگ نمایشگاه افزوده شده است. تعداد نیروهای پلیس راهور نیز در مبادی ورودی نمایشگاه برای کنترل ترافیک هم افزایش یافته است.

یادآوری می شود، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها