بالاخره عکس یادگاری با پیراهن پرسپولیس

گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده رسما به پرسپولیس پیوستند

رییس سازمان لیگ:

اجازه نقل و انتقال به باشگاه های بدهکار نمی دهیم

رییس سازمان لیگ با اشاره به برخی از باشگاه های بدهکار لیگ برتر گفت: طبق مصوبه هیات رییسه اجازه نقل و انتقال به باشگاه های بدهکار نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۰۳
اجازه نقل و انتقال به باشگاه های بدهکار نمی دهیم

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حیدر بهاروند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم‌های بدهکار و نحوه جذب بازیکن گفت: با توجه به مصوبه ی ابلاغ شده تیم‌های بدهکار نمی‌توانند بازیکن جذب کنند، اما اگر هیأت رئیسه مصوبه را تغییر دهد ما نیز مصوبه هیات رییسه را اجرا می‌کنیم، اما در حال حاضر به تیم های که بدهکار باشند اجازه نقل و انتقالات نمی دهیم و تیم های که دارای پرونده انضباطی باشند ، فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد این اجازه را نخواهیم داد.

رییس سازمان لیگ در خصوص برخی از این تیم‌ها گفت: اسم این تیم ها را نمی‌بریم اما چند تیم هستند که پرسپولیس هم یکی از آن تیم هاست اگر مشکلات حل نشود اجازه نخواهیم داد باشگاه‌ها خوداز این موضوع اطلاع دارند.

وی در خصوص قرارداد منشا گفت که قرارداد وی پیش ما نیامده و تا زمانی که این قرار داد به سازمان لیگ نیاید اعتباری ندارد و ما با این قرار داد را تایید کنیم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص حضور در شلمچه و رونمایی از جام قهرمانی گفت: وقتی به این منطقه می آییم به یاد زمان جنگ و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم می افتیم و هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد از جان گذشتگی شهدای والا مقام مان را و ما هرچه داریم از شهدا داریم در منطقه ای که امنیت در وضعیت مناسبی قرار ندارد ما در وضع بسیار خوبی از امنیت قرار داریم.

بهاروند اظهار داشت: دلیل آمدن ما به این منطقه و برگزاری مسابقه به این جهت بوده که بگوییم که به یاد شهدا هستیم و ایثارگری‌های شما را از یاد نخواهیم برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها