جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورری با تاکید بر اینکه کشور ما کشور جوانی است، گفت: در کابینه از افراد جوان و پرتحرک و کارآمد استفاده خواهم کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۳۲
کابینه ام شگفتی ساز خواهد شد / سن کابینه آینده 45 سال خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه ضبطی تلویزیونی از شبکه خبر از برنامه های خود گفت.

جهانگیری گفت: مهمترین اقدام رئیس جمهور بعد رای گیری این است که کابینه باید کارآمد باشد. رئیس جمهور با تشکیل کابینه اقداماتی در جهت توسعه کشور انجام می دهد. باید افرادی در کابینه باشند که از متخصصین رشته مورد نظر جزء سرآمدها باشند. مهم این است که در فعالان آن بخش فرد مورد نظر جز شاخص ها باشد، امین باشد، پاکدست باشد چون پاکدستی جز یکی از شاخص های تعیین کننده است. از تحرک لازم برخوردار باشد به موقع تصمیم گیری کند. به طور طبیعی کابینه ای باید انتخاب کرد که نشان دهد همه اقشار مرد از جوانان، زنان و مردان احساس کنند در این کابینه حضور داشته باشند. من کابینه ای انتخاب خواهم کرد که شگفتی ساز باشد.

سن کابینه آینده 45 سال خواهد بود/ کابینه باید کارآمد باشد

وی گفت: کشور ما کشور جوانی است، نیروهای جوان تاثیرگذارند، دختران و پسران تحصیل کرده در کشور ما از توانمندی های زیادی برخورداند، مدیریت آینده ایران باید از همین نسل جوان باشد. من مدیریت پله ای را به مدیریت آسانسوری ترجیح می دهم. هرچه سطوح مدیریتی پله پله طی شود، تجربه انسان را بالا می برد. در کابینه ما باید افراد جوان و پرتحرکی داشته باشیم. سن متوسط کابینه باید تا 45 سال باشد، زنان سهم تعیین کننده ای در کابینه خواهند داشت.

وی افزود: سیسیتم مدیریت بنده اینگونه است که از بستگان و فامیل بکارگرفته نشده و نخواهد شد و برنامه ای نیز برای این کار ندارم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره مدیریت ظرفیت های ملی برای پیشبرد کشور گفت: من تصوری که دارم از اداره کشور متفاوت است. معتقدم کشور ما قادر است مسائل پیچیده را آسان کند، هنر مدیریت در سطح کلان کشور این است که مدیران قبل از اینکه مسئله بحرانی شود اقدامات لازم را انجام دهند. ظرفیت هایی که در سطح کشور وجود دارد و در اختیار قوه مجریه نیست اگر در یک جهت قرار بگیرد مشکلات به راحتی حل خواهد شد، رئیس جمهور نماینده مردم است، با رای مردم انتخاب می شود و مقام دوم کشور بعد از رهبری است پس باید تمام قوا با قوه مجریه در جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات کشور کمک و همکاری کنند.

جهانگیری در ادامه گفت: انقلابی کسی است که به دنبال استقلال باشد، به دنبال مردم سالاری باشد، و در هر مقطعی با توجه به نیازهای انقلابی آن مقطع پاسخ داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها