کد خبر: ۱۰۲۲۰۶۴
پیش فروش اینترنتی بلیط قطار و هواپیما و نحوه خرید اینترنتی

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار برای حرکت در تاریخ ۱ اردیبهشت الی ۳۱ خرداد ۹۶ از ۲۱ فروردین آغاز شده است.

وقتی برای جدا شدن از روزمرگی و مشغله های ذهنی همیشگی تان ، تصمیم میگیرد که به خودتان کمی استراحت بدهید و خودتان را برای چند روزی هر چند کوتاه ، رها کنید قطعا اولین تصمیمتان دور شدن از خانه و رفتن به سفر است. بنابراین به موازی تدارک دیدن برای سفرتان اولین چیزی که باید تکلیفش را سریعا مشخص کنید ، وسیله سفرتان است.

پر واضح است که اگر بخواهید سفر خارجی داشته باشید فقط تنها انتخاب شما تهیه خرید بلیط هواپیما چارتر است و وب سایت سامتیک واسطه ای بین مسافر و شرکت های چارتر کننده می باشد که تنها وظیفه ی تامین بلیط برای مسافران را بر عهده دارد لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده احتمالی از سوی چارتر کننده برای مسافر را نخواهد داشت.طبیعتا اگر بلیط ارزان هواپیما برای تاریخ مورد نظرتان بخرید ، بی شک خوشحال می شوید.

برای سفرهای داخلی گزینه های دیگری هم بغیر از هواپیما دارید همچون اتوبوس و قطار و یا حتی سفر با ماشین خودتان ...!!!.

امروزه اگر زیاد اهل سفر کردن باشید مطمئنا میدانید که قیمت خرید بلیط قطار هم به تناسب افزایش کیفیت خدمات و سرویس دهی شان ، به نرخ قابل توجهی رسیده و حتی در بعضی موارد با قیمت بلیط هواپیما هم برابری میکند و از طرفی ترجیح میدهید به جای اینکه ساعت ها در اتوبوس و قطار سپری کنید با وسیله نقلیه ایی سفر کنید که برای شما زمان بیشتری میخرد و این امکان را به شما میدهد که بیشتر از شهر مقصد لذت ببرید. پس همانطور که میبینید به سراغ تهیه بلیط میروید ولی بهتر است بدانید که در کمال ناباوری میتوانید با کمی صبرو تامل بلیط ارزان هواپیما حتی پایین تر از نرخ تمام شده بلیط قطار همان مسیر تهیه کنید..!!!!

خوشبختانه نیازی نیست به خود سختی بدهید و به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید و در آخر هم تعداد محدودی ساعت پروازی و چند تایی هم قیمت بلیط هواپیما عایدتان شود و برگردید و شاید از بالابودن نرخ ها برای سفر دودل شوید .

کافیست با سرک کشیدن به سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و با چند کلیک و کمی جستجو در آنها ، با تنوع ایرلاین ها و ساعات پروازی و از همه مهم تر قیمت های متفاوت مواجه شوید در سایت سامتیک www.samtik.com بررسی کنید آنها به شما این امکان را میدهند تا از همه ی قیمت های ارائه شده توسط ایرلاین ها و چارترکننده ها در بازار مطلع شوید و تمام تلاش سامتیک هم این است تا بهترین قیمت رقابتی را به شما ارائه دهد ...ولی بهتر است بدانید تهیه بلیط ارزان هواپیما همیشه هم به معنای خرید کردن به قیمتی که در ذهن خودتان در نظر دارید نیست ، اگر توانستید برای تاریخ سفرتان و با ایرلاینی که گزینه اول پروازتان هست و با توجه به خدماتی که در طول پرواز در اختیار دارید ، قیمت معقول و مناسب پیدا کنید ، پس برد صد در صد با شماست.

به ترتیب کلاس های پروازی اکونومی ، بیزینس ، و درجه یک (فرست کلاس ) در هر پرواز ، قیمت ها سیر صعودی خواهند داشت پس توقع نداشته باشید در کلاس پروازی درجه یک پیش رویتان باشد ....با آزاد شدن نرخ های مصوب پروازهای سیستمی که البته برخلاف تصور عموم که از بی نظمی در قیمت بلیط ها هراسناک شده بودند.

بلیط هواپیما تهران به مشهد
بلیط هواپیما تهران به کیش
بلیط هواپیما تهران به شیراز
و.....

آژانس ها و شرکت های خدمات مسافرتی کاملا تکلیفشان برای قیمت گذاری و فروش بلیط ها به مسافرین مشخص است و نمیتواند از حداقل و حداکثر مجاز تجاوز کند...

در پروازهای چارتری هم که بزرگترین مزیت رقابتی اش تنوع قیمتهاست، تهیه بلیط برایتان راحت تراست اما پیشنهاد میکنیم گول بازار گرمی بعضی از مراجع فروش غیرقانونی را صرفا برای تهیه فروش بلیط ارزان را نخورید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها