پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی در فاصله سه هفته پیش از پایان فصل شانزدهم، این هفته به مصاف پدیده خواهد رفت تا جشن قهرمانی خود را برگزار کند.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۸۹
دعوت برانکو از 20 بازیکن برای جشن قهرمانی

به گزارش جام جم آنلاین ، طبق اعلام مسئولان پرسپولیس و تایید سازمان لیگ، مراسم قهرمانی این تیم این هفته و بعد از دیدار برابر پدیده مشهد برگزار خواهد شد تا آنها رسما به عنوان قهرمان لیگ معرفی و جشن خود را برگزار کنند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان برای این دیدار از 20 بازیکن تیمش برای حضور در اردوی پیش از جدال برابر پدیده دعوت به عمل آورده و سرخپوشان فردا در هتل آکادمی اردوی خود را آغاز خواهند کرد.

بازیکنان پس از صرف ناهار و استراحت، ساعت 16:30 با اتوبوس اختصاصی خود راهی ورزشگاه شهید کاظمی می‌شوند تا آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر پدیده را ساعت 17 برگزار کنند.

طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ: علیرضا بیرانوند، رادوشوویچ، سید جلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، محمد امین آرام طبع، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، حامد آقایی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، احسان علوان‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، رضا کرملاچعب، علی علیپور و مهدی طارمی، 20 بازیکنی هستند که به اردوی پیش از دیدار برابر پدیده دعوت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها