فرماندار زنجان گفت: ۷ منطقه در شهرستان زنجان به عنوان مناطق حاشیه نشین مطرح است و ۱۰۰ هزار نفر در معرض آسیبهای اجتماعی هستند.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۱۴
زنجان 100 هزار حاشیه نشین دارد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، رسول بیات ضمن بیان این مطلب افزود: در گذشته امکان طرح آسیبهای اجتماعی نبود و مخفی بود ولی با حساسیت مقام معظم رهبری بحث آسیبهای اجتماعی مطرح شد.

وی ادامه داد: با طرح این محبث دیگران هم به این باور رسیدند که آسیب اجتماعی است و در این میان دولت شورای اجتماعی را فعال کرد و بقیه دستگاهها فعال شدند.

بیات تصریح کرد: در همین راستا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی در مناطق حاشیه نشین کار گروه اجتماعی در شهرستان زنجان تشکیل شد و همچنین ستاد باز آفرینی در سطح شهرستان فعال است.

وی با بیان این که ۷ منطقه در شهرستان زنجان به عنوان مناطق حاشیه نشین شناسایی شده و ۱۰۰ هزار نفر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، توضیح داد: «اسلام آباد» و «بیسیم»مناطقی ناکارآمد و ولی سامان یافته هستند که به مرور زمان تقویت و توانمند سازی می شوند.

فرماندار زنجان در عین حال گفت: بحث حاشیه نشینی در همه استانها وجود دارد و ما امیدواریم با تلاش متولیان فرهنگی و امورشهری حاشیه نشینی در زنجان را به حداقل خواهیم برسانیم.

بیات افزود: بخشی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی است وباید متولیان فرهنگی و امور شهری برای کاهش حاشیه نشینی برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

فرماندار زنجان یاد آور شد: همه باید همت کنند و جهادگونه برای کاهش حاشیه نشینی تلاش کنند و به دنبال هم افزایی در کارها باشند و در شان نظام جمهوری اسلامی و مردم زنجان نیست که مناطق حاشیه نشین داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها