در پی اعتراض پرسپولیسی‌ها

علی کریمی از اینستاگرام اخراج شد +عکس

محمد رویانیان در پرسپولیس مدیری بود با ایده‌های بزرگ اقتصادی. خودش هم اعتراف می‌کند در یک سازمان، وقتی ایده‌های جدید وارد می‌شود، مخالفت‌هایی صورت می‌گیرد و همه چیز درست و طبق برنامه پیش نمی‌رود. رویانیان بتازگی به خاطر همین ایده‌ها با حمله شدید علی کریمی روبه‌رو شد و حالا درصدد پاسخگویی برآمده است .
کد خبر: ۱۰۱۹۵۴۲

آقای رویانیان، علی کریمی بتازگی از فعالیت‌های اقتصادی شما در پرسپولیس خیلی انتقاد کرده و حتی شما را فردی متوهم در این مساله خوانده است.

خوشحالم که بعضی از کارها و فعالیت‌های اقتصادی ما جواب داد و هنوز باشگاه در این مسیر ادامه می‌دهد. ما برای پیشکسوت‌ها یک شرکت راه اندازی کردیم که هنوز فعال است و کارش را می‌کند. سامانه هواداری راه انداختیم که الان باشگاه دارد از همین طریق کسب درآمد می‌کند. واقعیتی را بگویم. بنده فوتبالی نبودم. برخی دوستان در دنیای فوتبال زندگی کرده‌اند که من با آنها ارتباط برقرار نکردم و شاید آنها هم برقرار نکردند. این موجب شد اتفاقاتی بیفتد. من 36 سال در نظام خدمت کردم. در پلیس بودم و در بخش‌های مختلفی کار کردم. به هر حال گناه‌هایم کم می‌شود که به من تهمت می‌زنند.

فکر می‌کنید فوتبال آن موقع ظرفیت‌های پروژه‌های اقتصادی شما را داشت؟ چراکه می‌خواستید پروژه‌هایی باور نکردنی اجرا کنید.

قبول دارم، آن موقع این چیزها جا نیفتاده بود. طبیعتا شما در یک سازمان بخواهی کار جدیدی شروع کنی، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوی. به نظرم الان این چیزها دارد جا می‌افتد. خوشحالم که آن موقع فکرهای من درست بود. زمان ما، باشگاه شرایط بدی داشت. ناامیدی در قلب هوادار بود. باشگاه توان گرفتن بازیکن خوب را نداشت. من قول داده بودم ساختار باشگاه را درست می‌کنم. همان موقع گفتم با قهرمانی کاری ندارم. جام را دیگران بگیرند، ما ساختارمان را درست می‌کنیم. می‌دانستیم دنبال چه هستیم. حالا تیم امسال قهرمان شده و این باعث افتخار من هم هست. مهم این است که واقعا ما یک ساختار خوب داشته باشیم.

اختلاف شما با علی کریمی از کی شروع شد؟

من که اختلافی با او نداشتم و هنوز هم به کریمی علاقه دارم. واقعا نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را درباره من زده و اصلا دلیلش چیست؟ حتی نمی‌دانم چرا در آستانه قهرمانی پرسپولیس چنین بحث‌هایی را مطرح می‌کند.

یعنی فکر می‌کنید الان زمان بیانش نیست؟

بله، من می‌گویم اگر انتقادی هست، همان موقع بگویید نه الان.

شما قصد داشتید برای پرسپولیس هواپیما بخرید؟

من چنین قصدی داشتم؟ شما چیزی یادتان می‌آید؟

یادمان هست که با یک پرواز هوایی کار می‌کردید که البته بعدا برای رئیس آن مشکلاتی پیش آمد.

ما آن موقع با این پرواز توافق کردیم تمام سفرهای تیم مجانی باشد؛ در عوض ما هم برایشان بلیت‌فروشی کنیم. یعنی به هواداران با تخفیف بلیت بفروشیم و از سویی درصدی هم سود ببریم. این ایده ما بود. چیزی که کریمی هم درباره باشگاه‌های اروپایی می‌گوید. شما از من مصاحبه‌ای پیدا می‌کنید که گفته باشم هواپیما می‌خریم؟ نمی‌دانم کریمی این اطلاعات را از کجا آورده ولی حرف‌هایش صحت نداشت. اتفاقا با ایده کریمی درباره عقد قرارداد با پروازها موافقم. این کاری است که ما کردیم ولی کریمی اطلاعات اشتباه می‌دهد. من واقعا تعجب می‌کنم که چرا کریمی این حرف‌ها را می‌زند. من حتی با آن پرواز قرارداد بستم و قراردادش هم موجود است. ما کارمان بر پایه فعالیت‌های اقتصادی حرفه‌ای و مشابه باشگاه‌های اروپایی بود.

نگفتید اختلاف شما با کریمی از کجا و چرا شروع شد؟

من واقعا دوست ندارم برخی مسائل را در رسانه‌ها بگویم. الان هم نمی‌خواستم درباره او حرف بزنم ولی چون این حرف‌ها را زد، سکوتم را شکستم. اگر لازم باشد یک روز واقعا جواب سوالتان را می‌دهم و می‌گویم چه اتفاقاتی افتاد، اما الان بگذارید از قهرمانی پرسپولیس لذت ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها