حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در چهارمین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، در این انتخابات نام نویسی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۵۶
روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با شعار «اعتدال گرایی و تنش زدایی» نام نویسی کرد و با کسب 18 میلیون و 651 هزار و 668 رای به نهاد ریاست جمهوری راه یافت.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز سه شنبه در ستاد انتخابات کشور آغاز شد و تا 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.

بر اساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
امت حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
واقعا خوب رو دارد......مگر چه كرد یه برجام بود كه انشاالله داره فرجام می شه وبس
طاهره
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
از احمدی نژاد پر ... هست؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
لطفا حجاب رو مثل اون اوایل اجباری كنید
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
لایك
.
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
تو حالت خوبه حسین جون . نفست از جای گرم درمیاد ، بشین زیر كولر كمی خنك بشی
سعید نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
سلام . اقای روحانی زحمات زیادی كشیدند . انصافا در مورد مسیله سیاست خارجه و بویژه برجام بسیار خوب عمل كردن . ایشان این پتانسیل رو داشتند كه بتوانند مشكلات اقتصادی حل و فصل بنمایند ، اما نشد .
البته ایشون در رابطه با بهداشت وبیمه ی درمانی بسیار درست عمل كردن . من امسال نیز میخواهم از اقای روحانی حمایت كنم انشاالله كه بحث بیكاری و ركود اقتصادی با ترمیم كابینه حل و فصل شود
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
صل علی محمد یاور رهبر آمد
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
تجربه نشان داده كه رئیس جمهورها در دور دوم ریاستشان اقدامات به مراتب بدتر از دور اول ریاستشان انجام می دهند .
همی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
رای ما فقط دكتر احمدی نژاد

نیازمندی ها