رییس ستاد انتخابات کشور آمار ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تا این لحظه را 717 نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۷۲
آمار ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری  به 717 نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، علی اصغر احمدی در چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد : آمار ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه را 717 نفراست .

وی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا پایان می‌رسد، اظهار کرد: از کسانی که خود را واجد شرایط می‌دانند و علم دارند که برای چه کاری به ستاد انتخابات مراجعه می‌کنند می‌خواهیم که هر چه زودتر و تا پایان مهلت اعلام شده در قانون ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین درباره حضور بسیاری از پدیده‌های ناشناس در مرحله ثبت‌نام، گفت: ویژگی‌هایی که در قانون برای نامزدی ریاست جمهوری اشاره شده ویژگی‌های عام است و میدان برای حضور باز گذاشته شده است و این موضوع حتماً در آینده باید مورد بازنگری قرار بگیرد.

احمدی ادامه داد: اینکه فضای بازی برای ثبت‌نام‌ها وجود دارد نشان از دموکراسی است، اما افراد باید بدانند که برای ثبت‌نام در چه عرصه‌ای ثبت‌نام می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است .

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۲ فروردین آغاز شده و تا روز ۲۶ فروردین به مدت ۵ روز ادامه می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها