همزمان با فرا رسیدن خجسته میلاد امام علی(ع)، برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری میزبان بازیگر سریال «در حاشیه» شد و با موضوع هواداری به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۸۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد رضویان به دعوت مدیری در حالی وارد صحنه شد که همراه سیامک انصاری با آوردن کیک و روشن کردن فشفشه‌ها در اطراف صحنه، مدیری را در جشن تولد 50 سالگی‌اش غافلگیر کردند.

رضویان ابتدا ضمن سلام و تبریک میلاد امیرالمومنین(ع) و روز پدر، از بیکاری چند ماهه خود و دلخوری‌هایش گفت و همچنین به آغاز فعالیتش در عرصه بازیگری اشاره کرد.

وی با بیان این‌که اصلا قصد بازیگری نداشتم، اظهار کرد: سال 73 با یکسری از دوستان مانند مهران غفوریان وارد دانشکده شدیم و در آن زمان مهران به کارگردانی آقای سماواتی برنامه‌ای داشت. یک روز به پیشنهاد غفوریان سر فیلمبرداری رفتیم و خیلی جدی با بیژن بنفشه‌خواه، حسین رفیعی و مهران غفوریان همبازی شدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» با اشاره به این‌که ما در کار طنز خیلی جدی کار کرده‌ایم، درخصوص ایفای نقش‌های خود بیان کرد: از انجام هر کاری که مردم دوست نداشتند، پشیمان هستم. کارهای زیادی بوده که دوست نداشتم و براساس دغدغه مالی و... نتوانستم نه بگویم.

رضویان در ادامه درباره کار در تلویزیون گفت: من و همه همکارانم با هم وارد تلویزیون شدیم و 24 سال است که در این سازمان کار می‌کنیم و مو سفید کرده‌ایم، شاید توقعات من زیاد یا عجیب و غریب باشد اما من احساس می‌کنم زمانی که وارد این حرفه شدیم برای ما از نظر وقت سرمایه‌گذاری و حمایت شده است. من بچه تلویزیون هستم.

بازیگر مجموعه نمایشی «شوخی کردم» عنوان کرد: یکی از افتخاراتم این است که سیگار می‌کشیدم و از وقتی متوجه شدم، همسرم باردار است سیگار را کنار گذاشتم. رضویان در پایان با اشاره به موضوع برنامه «دورهمی» و خاطره‌ای از عکس‌العمل طرفدارانش، یکی از نقاشی‌های خود را که سر فیلمبرداری «پاورچین» کشیده بود، به موزه دورهمی اهدا کرد و سپس در بخش نمایشی با قیمت (سروش جمشیدی) و سیامک انصاری سلفی گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها