رئیس‌جمهور روسیه در نشست خبری با همتای ایتالیایی خود گفت:ما شنیده‌ایم که آمریکا برای حمله به حومه جنوبی دمشق خود را آماده می‌کند و اطلاعاتی از منابع موثق در اختیار داریم که نشان دهنده زمینه سازی برای عملیاتی تحریک‌آمیز در خصوص سلاح‌های شیمیایی در سوریه است.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۵۲
پوتین: آمریکا برای حمله به دمشق آماده می‌ شود

به گزارش جام ‌جم آنلاین به نقل از تسنیم، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نشست خبری با سرجیو ماتارلا همتای ایتالیایی خود که به مسکو سفر کرده است، گفت: تروریسم در برهه کنونی اصلی‌ترین خطر است و این پدیده را نمی‌توان از بین برد مگر از طریق متحد کردن تلاش‌های بین‌المللی.

وی افزود: اوضاع سوریه ما را به یاد حوادث عراق در سال 2003 میلادی می‌اندازد.

پوتین گفت: اتهام علیه دولت سوریه در خصوص استفاده از سلاح شیمیایی در ادلب، موضوع خسته‌ کننده‌ای شده است و ما خواستار تحقیق دقیق در خصوص حمله شیمیایی در خان شیخون هستیم.

رئیس‌جمهور ایتالیا روز گذشته به دعوت رسمی پوتین وارد مسکو شد. وی قرار است در این سفر که 4 روز به طول خواهد انجامید، با سایر مسئولان روسیه از قبیل دیمیتر مدودف نخست‌وزیر این کشور و اسقف اعظم مسکو و تمام روسیه دیدار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
اقای پوتین با مقاومت باش و راسخ كه در نهایت پیروزی با مقاومت است با امید به خدا //// و با سكوت در برابر گرگی چون امریكا فقط او را شریرتر و اوباش تر میكنی تا دیر نشده بزن به دهن كثیف امریكا////امریكای شغال به هر جا هجوم برده یا انجا را به كل ویران كرده یا در نهایت به ایران پیوسته پس صبر و مقاومت رمز پیروزی است كه در تاریخ ثابت شده ////
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
۰
۰
جام جم سلام چرا متنهای بی ادبی روح الله پخش میكنی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها