لیگ قهرمانان آسیا / پسران آبی در اندیشه ادامه صدرنشینی

استقلال در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف لوکوموتیو ازبکستان می رود.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۹۰
لیگ قهرمانان آسیا / پسران آبی در اندیشه ادامه صدرنشینی

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال همانطور که در لیگ خوب نتیجه می گیرد در لیگ قهرمانان آسیا هم عالی ظاهر شده است. این تیم که در یازده بازی گذشته 9 برد و دو مساوی به دست آورده است فردا در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لوکوموتیو ازبکستان می رود. دیدار رفت با برتری دو بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید.

لوکوموتیو بعید است بتواند در بازی برگشت هم مقابل تیم منسجم استقلال حرفی برای گفتن داشته باشد. آبی‌پوشان با کسب یک مساوی هم به احتمال فراوان در صدر جدول باقی می‌ماند. زیرا بهترین تفاضل گل گروه را دارد.

شاگردان منصوریان با 6 گل زده بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع این گروه را در اختیار دارند. استقلال در دور رفت مسابقات فقط دو گل خورده است.

لوکوموتیو تاشکند آخرین تیم گروه است ولی برای صعود نا امید نیست در این بازی انتحاری بازی خواهد کرد زیرا شکست یا مساوی معنایش حذف زودهنگام از این رقابت‌هاست.

استقلال در شرایطی به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهد که دیگر امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و قافیه را به پرسپولیس واگذار کرده است بنابراین تمام هم و غم خود را بر روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است.

برنامه مسابقات:

سه شنبه 22 فروردین 96

لوکوموتیو تاشکند - استقلال ساعت 15 و 30 دقیقه

التعاون عربستان- الاهلی امارات ساعت 22 و 30 دقیقه

جدول مسابقات گروه A

1- استقلال ایران 6 امتیاز

2-الاهلی امارات 4 امتیاز

3- التعاون عربستان 4 امتیاز

4- لوکوموتیو تاشکند 3 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها