مهران مدیری شب گذشته با پرداختن به موضوع تجرد میزبان علی عبدالمالکی خواننده پاپ کشور شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۶۹
پیگیری یک خواننده در نیازمندی های همشهری!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، مهران مدیری شب گذشته با پرداختن به موضوع تجرد میزبان علی عبدالمالکی خواننده پاپ کشور شد و در ابتدای برنامه با پرداختن به جایگاه فرد مجرد در جامعه گفت: باید قبول داشته باشیم که مجرد مجرم نیست.

مدیری (با خنده) در ادامه با بیان اینکه این روزها کسی به آدم مجرد خانه نمی‌دهد، میزبان عبدالمالکی خواننده پاپ شد و درخصوص آغاز فعالیتش و نامگذاری قطعات موسیقی او پرسید.

عبدالمالکی در ابتدا ضمن سلام و گپ و گفت با حضار داخل در استودیو «دورهمی»، درخصوص نامگذاری قطعات موسیقی خود بیان کرد: من از سن کم فعالیت در عرصه موسیقی را شروع کردم و آن موقعه اسم های غمگین یا به تعبیر شما خشن می گذاشتم، اما الان بزرگ شده ام و عناوین فرق می کند.

وی درادامه با بیان اینکه من متولد سه‌راه افسریه شهرک مسعودیه هستم، پیرامون آغاز فعالیت خود گفت: با توجه به علاقه بسیاری که به خوانندگی داشتم به پیشنهاد آشنایان و اطرافیانم یک و یا دو سال در نیازمندی های همشهری به دنبال تست صدا و خوانندگی بودم و بارها در کلاس ها و مراکزی که بود تست صدا رو انجام دادم ولی موفق شدم تا آخرین آگهی که شانس خود را امتحان کردم و گرفت.

عبدالمالکی افزود: البته ناگفته نماند که بسیاری از این مراکز دروغین بودند و کلاس ها اتفاق درستی نبود و فقط پول کسب می کردند.

وی با اشاره به اینکه هنوز خودم را حرفه ای نمیدانم، درباره مجوز گرفتن قطعات خود اظهار داشت: آن اوایل با توجه به سن و سال کمی که داشتم، اطلاعی نیز از اخذ مجوز برای خواندن و یا انتشار نداشتم و بعد از مدتی کوتاه پیگیر مجوز قطعات شدم و شروع به کار کردم.

عبدالمالکی با بیان اینکه هنوز هم مانند گذشته زود باور هستم، از دروازه بانی خود در تیم جوانان پاس در دروان نوجوانی و جوانی خود گفت.

همچنین در ادامه مدیری به لحن خواندن و غمگین بودن آهنگ های عبدالمالکی اشاره کرد و او توضیح داد: غمی که در صدایم است همه از احساس، روحیه و سختی هایی است که در گذشته کشیده ام. ما در خانواده 3 فرزند هستیم و پدرم را از 6 سالگی از دست دادم و مادرم با تمام سختی ها، همه تلاش خودرا کرد تا من به علاقه ای که دارم برسم.

عبدالمالکی با اجرای زنده یکی از قطعات موسیقی خود به نام «مادر» ادامه داد: با توجه به تغییر در لحظه سلیقه مردم، ترس در حرفه ما بسیار است.

گفتنی است؛ بعد از اجرای موسیقی خود، وی با بیان عذر خواهی به مشکلی که چندوقتی است برای تارهای صوتی اش پیش آمده اشاره کرد.

وی در ادامه از علاقه خود به مهران غفوریان، حامد بهداد، رضا عطاران و پرویز پرستویی اشاره کرد و مدیری برای بار چندم از عطاران برای حضور در برنامه «دورهمی» و همچنین مهران غفوریان، حامد بهداد و پرویز پرستویی دعوت کرد.

مدیری در ادامه از اولین واکنش این خواننده پاپ از شنیدن اولین آلبوم و همچنین دوستی عبدالمالکی با مرحوم مرتضی پاشایی گفت.

عبدالمالکی در پایان این مصاحبه با اعطای یک گیتار دست ساز به موزه «دورهمی» درخصوص اشتباه منتشر شدن سن خودش اشاره کرد و گفت: از من یک بیوگرافی به اشتباه با تاریخ تولد در سال 63 منتشر شده و این درحالی است که من متواد 26 مرداد ماه سال 1367 هستم و 28 سال سن دارم.

مدیری در پایان برنامه با اشاره به حامی مالی برنامه تلویزیونی «دورهمی»، درخصوص موضوع برنامه «تجرد» از ازدواج غلط خارجی ها و همچنین بازیگران سینمای هالیوود گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها